login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Welke tutorials missen jullie nog? | Pagina 4

98 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 25/02/2007 13:19
Avatar van marten Beheerder Weet je wat mij opvalt? Dat er, wanneer dit topic op de frontpage staat, dat er veel meer vragen zijn dan wanneer dit niet het geval is. Dat vind ik een beetje zwak. Als je een vraag voor een tutorial hebt dan stel je die. Niet als er een topic is. Zoals Bigboss's vraag ook. Hoevaak is die vraag al niet gesteld? Denk van de 90 posts al 20a25x.

Voor Joel en admins:
Maak aub een lijstje in de beginpost van dit topic welke aanvragen er zijn of maak hier een apart systeem voor. Zodat een gebruiker kan aangeven waar deze aan werkt en welke tutorials er nog nodig zijn.

Voor leden:
Post hier aub alleen als je echt iets wilt en lees dit topic dan eerst door. Of post hier als je ergens aan werkt.
Offline flyingdragon - 14/03/2007 17:23
Avatar van flyingdragon PHP beginner Tutorials over de basis van C#, mits voldoende animo wil ik er wel een aantal voor mijn rekening nemen
Offline Abbas - 14/03/2007 17:28
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Doe dat, dan kan ik ze als .NET gevorderde bekeuren 
Ik heb er hier nooit echt moeite voor gedaan omdat er te weinig vraag naar is. Als er genoeg mensen aan mij hadden gevraagd om een tutorial te posten in verband met C# had ik dit al lang gedaan. Maar als je dan kijkt hoe 'weinig' de reeds bestaande .NET - tutorials bekeken worden...
Offline jeroentjuh - 14/03/2007 18:08
Avatar van jeroentjuh PHP ver gevorderde Ik wil gaan beginnen met het leren van een programmeertaal, maar ik weet niet welke ik nou moet kiezen. Ik heb veel gehoord over verschillende talen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Misschien dat iemand een mooie tutorial kan schrijven over de voor en nadelen van verschillende talen, wat er allemaal mogelijk is met een taal, of er veel informatie over te vinden is en zo nog een aantal dingen...
Offline Abbas - 14/03/2007 21:42 (laatste wijziging 14/03/2007 21:42)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Eigenlijk hoeft hier niet echt een tutorial over geschreven te worden hoor.
Er zijn verschillende talen en elke taal heeft z'n eigen doel, en daarbij komen de voor - en nadelen die elke taal wel heeft.
Over elke taal is er wel vanalles te vinden op het internet, in boeken, ... zolang je maar goed genoeg zoekt. Over de ene taal is al wat meer te vinden dan de andere.

Programmeertalen:
- C/C++
- Java
- ...

Scriptingtalen:
- C#.NET
- VB.NET
- J#.NET (Java voor het .NET FrameWork)
- PHP
- JavaScript
Offline Ibrahim - 07/04/2007 13:58
Avatar van Ibrahim PHP expert Maak ik een lijst, doet niemand er iets mee...
Offline Abbas - 07/04/2007 14:41
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Mijn "specialiteit" is .NET, maar als ik zie hoe weinig activiteit er is rond .NET of zelfs ASP in het algemeen hier heb ik niet echt veel zin om er werk in te steken als het dan toch "amper" bekeken/gebruikt wordt...
Als er echter genoeg mensen zijn die nog een tutorial of meerdere over .NET willen zien verschijnen, moeten ze dit laten weten en over wat precies. Dan begin ik er meteen aan! 
Offline gothmog - 07/04/2007 15:22
Avatar van gothmog Lid Voor mij zijn er genoeg tutorials, ik zit meer op scripts te wachten...^^
Maar ik zou ook wel een tutorial over mod rewrite willen jah.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s