login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

eGroupware op Debian server

Offline NightFox - 09/09/2006 21:09
Avatar van NightFoxNieuw lid Hey,

Ik ben nu bezig met het opzetten van een Debian server. Maar nu wil ik bijv. een systeem erop zetten. eGroupware heet het, dit systeem maakt het mogelijk om allerlei projecten te beheren en te starten. Alleen weet ik niet hoe ik dit op mijn debian server krijg.

Greetz,

NightFox

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 09/09/2006 21:13
Avatar van marten Beheerder je hebt verschillende methoden om dingen te downloaden
Zoek eens op deze 2

apt-get
yast2 / yast

Daar zal het vast mee lukken
Offline NightFox - 09/09/2006 21:16
Avatar van NightFox Nieuw lid Maar ik wee tniet of deze pakketen ook op inet verkrijgbaar zijn. Er is toch wel een manier om iets te unzippen en dat in een dir te zetten?
Offline marten - 09/09/2006 21:18
Avatar van marten Beheerder dat kan met het commando tar

Dit kan je ook wel vinden Er is 1 commando om te zippen en te unzippen. Afhankelijk van de letters die erachter staan. Maar met yast en apt-get kan je vele dingen vinden hoor
Offline NightFox - 09/09/2006 21:20 (laatste wijziging 09/09/2006 21:23)
Avatar van NightFox Nieuw lid Ok, nog een klein vraagje, hoe kan ik precies een bestand van inet uitpakken of moet ik het eerst via het netwerk op mijn server zetten?
Offline marten - 09/09/2006 21:46
Avatar van marten Beheerder eerst downloaden en op je server zetten 
Bij dat pakket staat daar geen installatiehandleiding bij?
Offline Maarten - 10/09/2006 02:35
Avatar van Maarten Erelid Onder Ubuntu zit egroupware in ieder geval in de repositories. Ubuntu is gebaseerd op debian, dus ik veronderstel dat het daar ook beschikbaar is. Probeer
  1. apt-get install egroupware*
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s