login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Awardspace uploaden

Offline nobert - 22/08/2006 12:25
Avatar van nobertNieuw lid Hallo,

Ik heb waarschijnlijk een ontsettende n00b vraag mara ik ga hem tog maar stellen. Hoe kan ik iets uploaden naar mijn awardspace? Ik heb gezien dat een aantal van julie ook awardspace gebruikt daarom vraag ik speciaal aan julie: hoe doen julie dit? Ik heb smartftp client 2.0 maar als ik mijn gegevens invul dan doet hij het niet. Weten julie mischien wat ik moet invullen? Of moet ik een ander programma gebruiken?

MVG,
Nobert

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 22/08/2006 12:28
Avatar van Maarten Erelid Ik dacht dat er overal op awardspace staat dat je eerst een (sub)domeinnaam moet koppelen daaraan, en dan dat subdomein gebruiken als host.
Offline nobert - 22/08/2006 12:42
Avatar van nobert Nieuw lid Er staat wel dit: You can use the following FTP hostnames to connect to: nobert.awardspace.com. dan is dat toch mijn subdomeinnaam? (ik ben echt een n00b sorry:$)
Offline Maarten - 22/08/2006 12:44
Avatar van Maarten Erelid Jah dan klopt dat wel. Voor de rest moet je gewoon je gebruikersnaam en je wachtwoord opgeven, als je die niet juist invult kunnen wij daar niet veel aan doen he. De awardspace support misschien wel?
Offline nobert - 22/08/2006 12:46
Avatar van nobert Nieuw lid oke bedankt, ik ga het poberen.
Offline sannie - 25/08/2006 08:26
Avatar van sannie Lid je kan ook gewoon dingen via de website van awardspace uploaden
Offline CDNC - 25/08/2006 10:03
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde Ftp is toch véél gemakkelijker en voor zover ik me nog herinner, moet je eerst aan je eigen account een sub-domein toe-eigenen. En dan dat is je host, zo ook voor mysql die db moet je eerst ook zelf aanmaken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s