login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mod Rewrite AND PHP sessies

Offline BramBo - 18/05/2006 09:56
Avatar van BramBoJS gevorderde Na lang bezig te zijn geweest de site om te gooien naar andere code, gebruik makende van _SESSION. Heb ik hem gister eindelijk geinstalleerd op de plek van bestemming, echter merkte ik even erna dat hij in Firefox niet meer werkt, dat is de sessies. En in Internet explorer pikt hij de sessies niet meer in subdirectories..

Eerder werkte alles correct met bijvoorbeeld : index.php?a=s&c=01&plaats=Amsterdam&cat=1

Nu schrijf ik hem zo : /Hotels/Amsterdam

Voorheen heb ik hier geen problemen mee gehad maar nu na het plaatsen van het nieuwe mod_rewrite filetje heb ik dus deze fouten.

Voorbeeld regels :
  1. RewriteRule ^Hotels/NoordHolland$ /index.php?a=s&categorie=1&provincie=8&go=ok [NC]
  2. RewriteRule ^Hotels/NoordHolland.l(.)$ /index.php?a=s&categorie=1&provincie=8&go=ok&letter=$1 [NC]
  3.  
  4. RewriteRule ^Hotels/([^./]*).l(.)$ /index.php?a=s&plaats=$1&c=01&categorie=1&letter=$2 [NC]
  5.  
  6. RewriteRule ^Hotels/([^./]*)$ /index.php?a=s&plaats=$1&c=01&categorie=1 [NC]


Ik heb google afgestruind kwam wel veel dergelijke vragen tegen, maar heb geen concrete antwoorden kunnen vinden. Behalve SID in je url te gebruiken maar dit probeer ik te vermijden.
Ik denk dat het te maken heeft met het cookie path.. dus /hotels/amsterdam leest de cookie niet uit van waar hij oorspronkelijk is aangemaakt : ./index.php.

cookie set. :

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s