login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

webcam programma

Offline IkazWeb - 29/10/2004 01:42
Avatar van IkazWebLid Hoi ik zoek een programma die vanop afstand een webcam kan activeren...

Bestaat zoiets ???

Alvast bedankt voor de replys...

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DRUNK - 29/10/2004 07:06
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Hey, ik ken het niet maar alles is mogelijk! Techniek: Java Applet, dus zoek daar eends op verder. Hmzzzz nu erg veeel JD op duz tijd om te slapen, morgen verder kijken!

--editt, hmz google || zoekfunctie
Offline freddyboeke - 29/10/2004 09:55
Avatar van freddyboeke HTML beginner Hallo,

Een tijdje terug heb ik dat ook eens geprobeerd.

Om de webcam op afstand zelf te kunnen activeren, weet ik niet hoe het gaat, maar wel hoe je kan kijken naar je webcam, eventueel beveiligd, maar ghij blijft voortdurend een plaatje uploaden, dus dat kost wel wat verkeer.

Via een webcamserver (Webcam32 of webcamXp) kan je dus om de 30 seconden, of om de minuut, of om de 5 minuten of hoe veel je het ook wil een frame uploaden van je aangesloten webcam.
Via een (beveiligde) pagina kan je het plaatje dan bekijken (eventueel auto refresh toevoegen).

Als je dit gaat doen, zou ik eerst goed uitrekenen hoe groot je plaatje is, hoeveel plaatjes je per maand upload.
Want je datalimiet kan er wel serieus onder gaan lijden.

Over andere mogelijkheden weet ik niets, dus dat moet je even opzoeken...

Freddyboeke 
Offline IkazWeb - 29/10/2004 13:50
Avatar van IkazWeb Lid Alvast bedankt... Zal vlug een keertje kijken si...
Offline kpjmierlohou - 29/10/2004 13:53
Avatar van kpjmierlohou Lid zeker voor op je website http://www.flemishcam.com/!

Offline svenie - 29/10/2004 14:44
Avatar van svenie HTML interesse leuke site hoor kpjmierlohou

hoop alleen dat IkazWeb een andere site in gedachten heeft:s
Offline IkazWeb - 29/10/2004 15:36
Avatar van IkazWeb Lid neen neen

't is voor een andere klant van me

hij wil vanuit het buitenland zien wat er in zijn café gebeurd en zo een keer of drie à vier inloggen en een kijkje nemem...

Offline STEELEAGLE - 29/10/2004 17:02
Avatar van STEELEAGLE JS interesse ik heb ook al zoiets meegemaakt iemand die bij mij ant chatten was die had een progje en mijn webcam steekt in en zo kan die meteen mij zien zonder dat ik iets geaccepteerd heb, die doet da zonder dat ge da zelf weet, wel straf maar wel ferm:)
Offline IkazWeb - 29/10/2004 21:52
Avatar van IkazWeb Lid Zoals ik al zei... Niet het chatten is mijn bedoeling, wel beveiliging, een soort van Spyprogramaatje...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s