login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

911 | Pagina 2

40 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WimJ - 11/03/2006 15:18
Avatar van WimJ Grafische gevorderde ze hadde gezegd dat er nergens straaljagers of zo in de buurt waren in het begin vanhet filmpje dat ze weg zijn voor een oefening en dat ze nog maar 20 fighter jets hadden voor heel amerika ..

plus ik heb beelden gezien en ik zie echt nergens in de buurt een straal jager ofzo hoor ??? 

maar ik zou er niet van verschieten moest het zijn kan ik goed aannemen dat ze zijn neergeschoten ..

Conclusie: bush wist er van .. 
Offline Damage - 11/03/2006 15:59
Avatar van Damage PHP interesse maar 14 straaljagers dacht ik,

Ook het vaage vind ik als ze niet zo geheim zinnig doen over die inslag van het pentagon, van die camera van het hotel. Als ze die nou vrij geven en het is echt zo gegaan zoals we altijd al dachten. Dan is er toch geen probleem, nee houden ze dat filmpje achter. Raar he dat mensen raar gaan denken...

Een maand van te voren had er een FBI agent gezegt dat er een aanslag zou komen in Amerika... Reactie: Hij werd ontslagen.
Offline Aanzert - 11/03/2006 16:07
Avatar van Aanzert Nieuw lid bush wist het al lang zenne al redelijk lang bush heeft nog geld gegeven aan die terroristen om dit te doen... dusjah typisch mjah wie treurt er daar nu nog over ...
Offline Simon - 11/03/2006 16:10 (laatste wijziging 11/03/2006 16:11)
Avatar van Simon PHP expert bush heeft het gewoon zelf gepland om een reden te hebben om Irak te mogen binnenvallen, zo simpel is het...

ik zag es iets op TV dat Bush een contract had met Osama voor zijn oliebedrijfje en dat hij gwn de naam Osama weggeveegd had 

Bush steunde gwn de terroristen... zo kon hij Irak binnenvallen en de olie krijgen. En dan zeggen dat Osama dood/gevangen is; hij zit gwn ergens in Amerika bij Bush 
Offline gothmog - 11/03/2006 16:15
Avatar van gothmog Lid http://83.98.146.8/~svenfon/kijk-artikel.pdf

hier een artikel uit de kijk, staan ook wat interrestante dingen in!
Offline timo - 11/03/2006 17:35
Avatar van timo PHP ver gevorderde miss was die flits+ontploffing een actie van het amerikaanse leger om dat vliegtuig op tijd nog uit de lucht te schieten?
Offline kokx - 11/03/2006 17:40
Avatar van kokx Onbekend Denk even na. 10 Meter voor het wtc kun je echt geen bom laten ontploffen die krachtig genoeg is om dat vliegtuig te stoppen. Dan was het wtc nog ingestort.
Offline Nakain - 11/03/2006 17:41 (laatste wijziging 11/03/2006 18:05)
Avatar van Nakain Onbekend Zoek het nog een beetje verder en je komt bij de UFO's..
Offline Damage - 11/03/2006 18:07
Avatar van Damage PHP interesse Tuurlijk Nakain...
Offline Maarten - 11/03/2006 19:56
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
miss was die flits+ontploffing een actie van het amerikaanse leger om dat vliegtuig op tijd nog uit de lucht te schieten?

Als men al wist dat het vliegtuig gekaapt was alvorens het zich in het WTC geparkeerd hadden ging men heus geen raket op een vliegtuig afvuren wat zich in een druk bevolkt gebied bevindt, men ging hopen dat er misschien een kleine kans was dat het geen gebouwen zou raken in plaats van zèlf duizenden doden te veroorzaken...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s