login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Tabelhoogte aanpassen...

Offline Zephyroz - 22/02/2006 16:37 (laatste wijziging 22/02/2006 17:21)
Avatar van ZephyrozHTML interesse Kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik heb een website gemaakt met tabellen.
Deze bestaat uit o.a. een menu en een content gedeelte.
Nu wil ik dat het menu en het content gedeelte zich automatisch uitrekken tot onderaan het scherm maar niet langer dan dat worden. Nu kan ik met het menu gewoon height="100%" instellen, want dat wordt toch niet langer dan de pagina, maar met het content gedeelte wordt dit een probleem, want die wordt dat dus wel. Om een scrollbalk in een tabelcel te zetten moet deze en vaste waarde hebben, maar als ik dat aan de cel geef, komt het weer verkeerd uit met verschillende browsers en resoluties.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb al gezocht op meerdere websites maar het beste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden, is een stukje JavaScript dat ervoor zorgt dat er een andere pagina wordt geladen aan de hand van de resolutie, waar ik niks aan heb.

Alles is welkom, PHP, JavaScript, maakt niet uit.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DeafBoy - 22/02/2006 18:09
Avatar van DeafBoy HTML beginner Misschien een link of een stuk script.
Offline Zephyroz - 28/02/2006 15:42 (laatste wijziging 12/03/2006 13:53)
Avatar van Zephyroz HTML interesse Aan een link, zal je weinig hebben want de programmeercode is anders dan de eindcode en de link mag ik helaas (nog) niet geven. Het is namelijk voor mijn werk.:(

De pagina is af .Alleen past het menu zich nu niet aan de resolutie aan. Voor de geïnterreseerden: dit is de pagina
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.155s