login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Site naam 'gepikt' | Pagina 2

37 antwoorden

Gesponsorde links
Offline smoos - 01/02/2006 10:20
Avatar van smoos PHP gevorderde je kan tog met php de pagina opvragen (in je script) waar je vandaan komt? en als en als daarin staat: "www.harrypotter-dreuzels.be" dan blokkeer je die of laat je hem doorsturen naar "www.harrypotter-dreuzels.com"
lijkt me de beste oplossing
Offline Pieter - 01/02/2006 10:58
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@smoos, ik denk dat je beter eerst leest wat er staat. Dit heeft er niets mee te zien.
Offline eddaredevil - 01/02/2006 13:12
Avatar van eddaredevil PHP interesse Als ik het goed begrijp heb jij harrypotter.. com en hij heeft .be

Hij heeft zijn .be gelinkt naar jou pagina?

Offline Frederic - 01/02/2006 13:16
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Sometimes you win, sometimes you lose... Aanvaard het gewoon, hij was eerder. Gaat het met traantjes of niet, je zal het domein toch niet terugkrijgen 
Offline Ultimatum - 01/02/2006 13:44
Avatar van Ultimatum PHP expert @eddaredevil, lees gewon topic
en als het is zoals jij zegt dan is Voldemort het alleen maar in zijn voordeel, dus jou reactie slaat nergens op
Offline webbiexl - 01/02/2006 14:52
Avatar van webbiexl PHP interesse je kan idd opvragen van wie dat .be domein is en of hij eerder is besteld dan die van jou... dan zou je eventueel je naam kunnen vast leggen (kost wel geld) en hem zn domein laten overnemen of hem vertellen hoe het zit en hem zover krijgen dat ie vrijwillig een andere naam verzint... maar zolang je naam niet vast staat kan je eigenlijk niets doen.
Offline Voldemort - 01/02/2006 15:40
Avatar van Voldemort PHP ver gevorderde We zijn tot een akkoord gekomen.

Bedankt voor jullie reacties.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s