login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PC Medion MD 42200 | Pagina 2

39 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jazzuka - 25/10/2004 20:22
Avatar van Jazzuka Onbekend :rechts: Zeg, wie zegt er dat ik geen mag hebben. Nee ik ga er één kopen WOENSDAG. Maar ik wou gewoon even jullie commentaar weten over deze PC/LAPTOP. (omdat ik niet zoveel over PC's weet hé).Nu ja alvast bedankt voor de vele reacties. 

Zeg LEENTJE001 : heb jij die laptop al.
enne wat betekent PORTABLE eigenlijk:?: :
 
Offline BigBug - 25/10/2004 20:24
Avatar van BigBug PHP expert draagbaar natuurlijk..
Offline Racingboy - 27/10/2004 18:41
Avatar van Racingboy Lid En wie heeft er ene kunnen bemachtigen?
Offline webstab - 27/10/2004 19:09
Avatar van webstab PHP ver gevorderde ik heb het geld er nog niet voor,maar tegen volgend jaar wel.
Offline Christiaan - 27/10/2004 19:45
Avatar van Christiaan Lid Aldi is over het algemeen goede kwaliteit; ooit slecht spul uit Duitsland gezien?
Goed; uit morele overwegingen zou ik het niet doen, want een pc-shop moet ook verdienen; daarom kan Aldi het zo goedkoop aanbieden; ze hoeven er niet zoveel winst op te maken....
Mijn schoonouders hebben een Medion Home Cinema Set, niet van Aldi, maar Media Markt (goh; ook al Duits..:D) en nog geen enkel probleem mee gehad; ding is 3 jaar oud nu...
Kortom: Ik ga binnenkort klussen in mijn nieuwe woning en als de Aldi nog wat gereedschap in de aanbieding doet....:cool:
Offline peterjan - 27/10/2004 22:53
Avatar van peterjan Nieuw lid Ik heb ook nog nooit problemen gehad met de aldi, meestal is de kwaliteit goed tegen een relatief goedkope prijs.

Als je het geld hebt en je wilt een laptop. DE WOENSDAG IS AL VOORBIJ.
Offline webstab - 28/10/2004 07:56
Avatar van webstab PHP ver gevorderde idd,woensdagnammidag is meestal al te laat
Offline Jazzuka - 29/10/2004 19:53
Avatar van Jazzuka Onbekend Heb er één bemachtigd. echt goeie laptop. 's ochtends al in de rij gaan staan om 08.30 of anders addek er geen.
P.S. dees is min eerste bericht op dees site mert min laptop:cool: 
Offline Button - 30/10/2004 09:54
Avatar van Button PHP ver gevorderde ik wacht op de desktop - normaal komt hij ook een van deze weken...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s