login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Windows herinstall

Offline Masterwebs - 11/01/2006 14:21
Avatar van MasterwebsLid Aangezien mijn andere topic gesloten was,

hij vraagt achter de Windows XP home edition Service Pack 2. Die steek ik erin en druk op enter. Werkt die niet. Talloze keren geprobeerd maar het gaat gewoon weg niet!


heeft er nog iemand dit probleem gehad?

17 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Lemon - 11/01/2006 14:23
Avatar van Lemon PHP expert Wat komt er op het scherm als je op enter drukt?

Meer info graag!
Offline Masterwebs - 11/01/2006 14:24
Avatar van Masterwebs Lid gewoon hetzelfde scherm ! het scherm knippert es vlug en dan weer hetzelfde blauwe scherm met: cd-rom invoeren ...
Offline BarTeL - 11/01/2006 14:25
Avatar van BarTeL Nieuw lid zeker dat hij niet het verkeerde station neemt ? dat cd speler d:\ is en hij op c:\ staat ?
Offline roxin - 11/01/2006 14:26 (laatste wijziging 11/01/2006 14:27)
Avatar van roxin Onbekend Aangezien jij niet kan lezen wat murfy zij,ga naar www.tweakzone.nl ofzo,daar weten ze wel oplossing en anders ga naar www.google.nl en dan mijn computer is gecrashed wat te doen?


en computer reparatie hoort niet op deze site thuis.

roxin.
Offline Masterwebs - 11/01/2006 14:26
Avatar van Masterwebs Lid Hoe kan ik dat zien? ik heb namelijk alleen een DVD speler (cd etc. mogelijk op die speler) geen diskette station
Offline roxin - 11/01/2006 14:28
Avatar van roxin Onbekend Dan zit er niks anders op ga naar www.tweakzone.nl of ga eindelijk op een site een diskette station aan vragen,en ga een opstart diskette kope


roxin.
Offline Masterwebs - 11/01/2006 14:29
Avatar van Masterwebs Lid Maar, normaal is dat er toch bij geleverd. hierop staat: Geeignent für den Vertrieb mit einem neuen PC

Windows Microsoft XP Home edition

dus volgens mij de install van XP (ook nederlands maar had geen zin het hele pakket te openen (zijn alleen maar boekes)

MEDION PC
Offline roxin - 11/01/2006 14:31
Avatar van roxin Onbekend Is het ook nog een duitse computer...? dit is een nederlandse community hoor geen ander talig.

roxin.
Offline Masterwebs - 11/01/2006 14:34
Avatar van Masterwebs Lid Maja er is een nederlandstalige installatie bij. maar de pc is gemaakt in duitsland ja
Offline Zephyroz - 11/01/2006 14:37
Avatar van Zephyroz HTML interesse Correctie: een Belgische community waar gewoon veel Nederlanders op zitten.^^

@ Masterwebs, kan je niet gewoon die install van SP2 overslaan en later doen ofzo? anders weet ik het ook niet.

(en er is trouwens niks mis met Medion, ik heb er al één sinds 2001 ofzo en zelfs HL2 draait erop en tot nu toe nog geen grote problemen gehad en de kleintjes verhelpen ze graag)
Offline roxin - 11/01/2006 14:38
Avatar van roxin Onbekend oke...belgie was vergeten @masterwebs,zeg dan op zijn minst hoe is hij gecrashed
Offline Masterwebs - 11/01/2006 14:43
Avatar van Masterwebs Lid maja ik wil gewoon heel windows er opnieuw opzetten da's alles. weer eens alles cleanen

@ ...:hij is niet gecrasht !

en ik heb medion sinds oktober 2004 en ik vind het supper !
Offline roxin - 11/01/2006 14:44
Avatar van roxin Onbekend En dat zij je in je andere topic...is dit het probleem van gister geef A.U.B meer uitleg over je probleem.

roxin.
Offline Masterwebs - 11/01/2006 14:48
Avatar van Masterwebs Lid het probleem is dat hij die een cd-rom NIET neemt 
Offline roxin - 11/01/2006 14:49
Avatar van roxin Onbekend Ow,en wat verwacht je van ons? wij kunnen hier niet zoveel mee...

roxin.
Offline Maarten - 11/01/2006 14:56
Avatar van Maarten Erelid Snapt niemand het dan? Dit is een webmastercommunity, en dag in dag uit komen hier formattopics, en dag in dag uit lees ik daar reacties, gaan de van de meest idiote tot de meest nutteloze.

Probleem met je pc, ga dan naar de winkel. Of moeten we, zoals met hardware indertijd, zoals bij de kleine kinderen een regel opstellen die het verbiedt?

De helft van de leden hier die "claimt" iets van pc's en dergelijke af te weten kent er waarschijnlijk toch niet al te veel van, en voor pc problemen moet je zowieso hier niet zijn.
Offline nemesiskoen - 11/01/2006 14:57
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Gelieve geen ping-pong gesprekken te houden en deze vraag op een forum te stellen waar ze hier ervaring mee hebben (tweakers?).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s