login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google, en andere zoekmachines

Offline Martijn1989 - 24/12/2005 18:41 (laatste wijziging 24/12/2005 18:42)
Avatar van Martijn1989PHP ver gevorderde Ik heb vandaag GameHemel.nl // toegevoegd in zo 100 zoekmachines,.. alleen heb nog steeds een pagerank van 0, ook bij google heb ik er een toegevoegd ... maar mijn vraag :

Hoe lang duurt het om in google en andere zoekmachines te worden opgenomen?

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vvakc1 - 22/04/2007 10:57
Avatar van vvakc1 Nieuw lid Ik zit ook met dat probleem. Mijn pagerank blijft maar 0. Ik heb gelezen dat je veel bezoekers moet hebben.
Offline marten - 22/04/2007 11:07
Avatar van marten Beheerder om een goede pagerank te krijgen is wel meer nodig dan veel bezoekers.
En er is geen vaste periode voor wanneer je geindexeerd bent door Google of andere zoekmachines.

Korte opsomming wat er nodig kan zijn voor zoekmachines:
* Bezoekers
* Links naar jouw pagina op andere sites
* Webvriendelijke URL's
* Goede Meta informatie
* Goede opbouw website (Liefst xHtml Strict valid)
* Goede CSS (Ook valid)
Offline ikkedikke - 22/04/2007 12:12
Avatar van ikkedikke PHP expert
Citaat:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.gamehemel.nl niet vinden.


dat wil ook wel schelen denk ik..
Offline Pieter - 22/04/2007 14:11
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@Ikkedikke: ^^ 

Voor de rest zit het hem inderdaad in de seo. Je vindt er heel wat over op het net, en de hierboven aangehaalde dingen tellen zeker.
Ik zit met mijn blog aan een PR 4, maar daar moet je toch een aantal maand op wachten hé.
Offline kickasgamer - 22/04/2007 14:19
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde waar kan ja ja page rank zien ?
Offline spyzone - 22/04/2007 15:28
Avatar van spyzone PHP beginner nou, zoek op google naar pagerank 
Offline Frisbee - 22/04/2007 15:31
Avatar van Frisbee HTML beginner
Citaat:
Korte opsomming wat er nodig kan zijn voor zoekmachines:
* Bezoekers


Lijkt me toch niet dat google kan zien hoeveel bezoekers je site heeft?? Voor de rest klopt het wel hoewel de metatags er ook weinig meer toe doen.

Vooral webvriendelijke url's en een goede opbouw van je code is erg belangrijk.
Offline nvleeuwen88 - 22/04/2007 15:38
Avatar van nvleeuwen88 HTML interesse Kijk hier maar even een uitgebreide site met alles over zoekmachine

http://www.seog...satie.html
Offline xSc - 23/04/2007 13:36 (laatste wijziging 23/04/2007 13:38)
Avatar van xSc Onbekend Allemaal even antichristelijk hier, maar toch altijd christelijke naamgevingen gebruiken. Ik begrijp het nog steeds niet.

PageRank update gebeurt niet zo heel vaak. 1x in de zoveel maanden geloof ik. Een pagerank is grappig, maar pagerank-4-pagina scoort echt niet beter dan een pagerank-3-pagina.

Maar goed, aanmelden bij een zoekmachine helpt helemaal niets. Een zoekmachine heeft liever links naar je website, die de robot kan volgen. Zoek vooral relevante pagina's. De opbouw van je pagina is ook bepalend. Ik werk zelf altijd met strict gescheiden content en opmaak. Gebruik mod_rewrite, goede titels, maak gebruik van h1, h2, etc. Verder: hoe meer tegenlinks, hoe beter. Hoe meer pagina's je sites heeft, hoe beter.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s