login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bleutooth

Offline BladiN - 18/10/2004 10:08
Avatar van BladiNGouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Ik heb sinskort bleutooth in gebruik thuis, nu heb ik de drivers op mijn computer geinstalleerd en al. Graag zou ik voor mezelf een startpagina willen maken die naar allemaal bestanden op mijn computer link zodat ik ze makkelijk naar de andere apparaten kan sturen, dus niet hoef te zoeken (dit is niet het punt). Maar is het niet mogelijk met een simpel javascript of php code om met een linkje het dan direct te versturen?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bertjuh - 18/10/2004 10:24
Avatar van Bertjuh HTML interesse Wat wil je precies versturen? (tussen twee computers?)

Als ik het goed begrijp zou ik easyPHP draaien op een computer en via de andere computers naar die website gaan.

Offline BladiN - 18/10/2004 11:21
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Nee het gaat om andere apparaten, niet tussen twee computers, ik neem maar even een voorbeeld, stel ik wil een mp3tje naar mijn mobiel sturen, dan wil ik dat hij via een of ander script de computer het laat sturen, nu moet ik het bestand helemaal gaan zoeken en dan rechtermuisknop -> kopieren naar bleutooth omgeving -> Naam apparaat, is het niet mogelijk om dit via javascript of php gewoon via een linkje te doen? dan kan ik alles zelf ordenen in een script, dat werkt fijner
Offline petory - 18/10/2004 11:44
Avatar van petory HTML interesse ik ben er zelf ook eens naar opzoek geweest, maar kon nix vinden daarvoor. maar als het wel mogelijk is zou ik het ook graag horen!
maar ik denk toch dat je dan wel in een visual basic script komt...
Offline BladiN - 18/10/2004 12:04 (laatste wijziging 18/10/2004 14:52)
Avatar van BladiN Gouden medailleGouden medaille

Grafische gevorderde
Dat zou opzich ook al niets uitmaken, als ik het kan leren om in C++ of Delphi te scripten wil ik dat ook graag, het is gewoon voor mezelf om het netjes te kunnen ordenen zonder dat ik het in al te veel mappen hoef te zetten.

Maar ik weet nie of je daar de source van een bestaand programma van zou moeten rippen of niet?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s