login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wedstrijden zonder prijzen | Pagina 3

82 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 25/04/2006 19:59
Avatar van Stijn PHP expert mhz een idee voor een wedstrijd. Ik las hier overlaatst iets over flash functies van PHP, de bekende MING functies (http://www.php.net/manual/nl/ref.ming.php). Misschien wie het mooiste shockwave filmpje kan maken?

1/ PHP
2/ Flash
3/ OO programming (grotendeels toch)
4/ je moet er leren mee werken.

ben alleen bang dat het te lang "studeren" zal worden...

zeg maar wat je ervan vind van het idee.
Offline nemesiskoen - 25/04/2006 20:13
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
@stijn: dan vallen alle windows-gebruikers af:) (als ik me niet vergis)
Ik zit eerder te denken in de richting van 'ontwerp de meest nuttige functie die je kan bedenken'. Dit is niet echt groot (als je het goed doordenkt) en het is wel leuk. Het is dan de bedoeling te bedenken hoe je een functie zou kunnen maken waaraan de mannen van ZEND nog niet hebben gedacht maar die wel verdomd handig kan zijn...
Offline ece - 25/04/2006 20:15
Avatar van ece HTML interesse @mensen die op men reactie reageren .
Ja da's waar. Had er zo effe niet aan gedacht. Maar een status kan in feiten wel. Winnaar v/d maand ofzo.
Offline marten - 25/04/2006 20:20
Avatar van marten Beheerder ideetje misschien

2a3 personen in de crew (of die er al zijn of er in komen maakt niet uit) die zich bezig gaan houden met promotie van sima. Ze zoeken dus sponsors. In ruil voor de sponsoring bied Sitemasters aan om 1 van hun technische dingen te maken in de vorm van een wedstrijd op sitemasters.

Wat vinden jullie ervan?
Offline Jim - 25/04/2006 20:22
Avatar van Jim Lid
Citaat:
Je kan ook als prijs doen dat de winnaar voor 3 dagen in de crew mag. De 2e 2 dagen en de 3e 1 dag.
Of voor altijd (de winnaar dan) als hij/zij een goede aanvulling zou zijn


dat zou krom zijn... dan kun je dus (zelfs wanneer de crew leden het niet zien zitten) de hele database verkwanzellen en onnodige dingen doen, dat zou erg krom zijn...
Offline marten - 25/04/2006 20:24
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
dat zou krom zijn... dan kun je dus (zelfs wanneer de crew leden het niet zien zitten) de hele database verkwanzellen en onnodige dingen doen, dat zou erg krom zijn...


Denk dat alleen Joel en Murfy echt bij de db kunnen ;)
Offline vinTage - 25/04/2006 20:24 (laatste wijziging 25/04/2006 20:25)
Avatar van vinTage Nieuw lid Fout gedacht dan, elke admind heeft "rechten" om dingen te verwijderen (de een wat meer als de andere, maar deleten kunnen ze)
Offline marten - 25/04/2006 20:25
Avatar van marten Beheerder woei 

maar wat vinden jullie van mijn idee? 
Offline Jim - 25/04/2006 20:27
Avatar van Jim Lid @vintage, dat kan ik niet weten hè ;)

en marten, dan moeten dus nog meer mensen in de crew, het lijkt mij wel goed gaan momenteel.
Offline Maarten - 25/04/2006 20:28 (laatste wijziging 25/04/2006 20:32)
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
Idéé, misschien kan je zeg maar in de crew twee mensen doen die zich bezig houden met wedstrijden? In dat geval lijkt mij dit al een leuk, om hier in te zitten!
Momenteel is dat de co-beheerder die over het algemeen de wedstrijden coördineert (bij alle vorige wedstrijden heb ik iig toch gezorgd voor prijsverdeling etc, aankondigingen werden meestal door Joël gedaan).. beoordelingen worden door de hele crew gedaan, en de uitdenker van de wedstrijd in kwestie houdt natuurlijk ook een extra oogje in het zeil. Dat lukt perfect, dus om 2 mensen aan te nemen die dan een paar keer per jaar even de handen uit de mouwen moeten steken...

En dat "promotieteam" is zo idioot als het groot is.. er komt heus wel genoeg geld binnen dat kan dienen voor de aankoop van wedstrijdmateriaal hoor.. en ik kan evengoed morgen bij proper kostuum aandoen en naar een winkel gaan en vragen of ze geen bepaald ding willen sponsoren, de vraag is alleen welke soort bedrijven baat hebben bij bv. het geven van een computeraccessoire.. niemand gaat dan toch 200 km verder rijden naar die winkel omdat die toevallig iets sponsort? Internetbedrijven zijn de enige, en daarvoor moeten we niet gaan zoeken want daar is onze lieve extor voor.
Offline Jim - 25/04/2006 20:35 (laatste wijziging 25/04/2006 20:36)
Avatar van Jim Lid en als `potentiële` sponsers iets zien in SiMa dan ondernemen ze zelf wel acties. En hoe wou je ze eigenlijk aantrekken? Met emailrondzendingen, best wel zinloos.
Offline marten - 25/04/2006 20:38
Avatar van marten Beheerder het was maar een idee 
Offline Ibrahim - 25/04/2006 20:58 (laatste wijziging 25/04/2006 20:59)
Avatar van Ibrahim PHP expert late reactie @nemesiskoen:

over de CMS die ik had bedacht waarvan je zei dat het best leuk is maar niet weggelegd voor meeste. Dat kan je op een manier achter komen, door een poll te starten ?

Offline timo - 25/04/2006 21:06
Avatar van timo PHP ver gevorderde Poll idee: Vind jij dat er meer wedstrijden moeten komen en met prijzen of zonder? Antwoord ook je type wedstrijd even.

@vintage: zo goed:p
Offline Stijn - 25/04/2006 21:12 (laatste wijziging 25/04/2006 21:13)
Avatar van Stijn PHP expert is best nutteloze poll van je timo 

Ik ben zelf op zoek achter een goeie wedstrijd , iets zoals Koen zei, maar welke functie dan 

[idee]

een oo programming class zoals Zend , maar dan voor de GD functies...
Offline Maarten - 25/04/2006 21:17
Avatar van Maarten Erelid Bwah ik denk dat je van GD functies niet echt een class kan maken, GD beschikt uit zichzelf al van een aantal goeie functies.. het enige wat je bv. wel nog kan maken is een class om bv. grafieken te tekenen, dat heb ik nog eens gedaan, dus balkjes, taarten, 3D balken, 3D taarten, met de nodige eigenschappen (kleuren, schaduwkleuren, rasterafstand, rasterkleuren,...), maar das niet zo echt moeilijk aangezien ik dat allemaal op een goeie 2 dagen in elkaar had gestoken (dus al bij al een uur of 3-4 (die 3D taart was schijt ))
Offline lasdesigner - 25/04/2006 21:38
Avatar van lasdesigner PHP beginner
Citaat:
Bwah ik denk dat je van GD functies niet echt een class kan maken, GD beschikt uit zichzelf al van een aantal goeie functies.. het enige wat je bv. wel nog kan maken is een class om bv. grafieken te tekenen, dat heb ik nog eens gedaan, dus balkjes, taarten, 3D balken, 3D taarten, met de nodige eigenschappen (kleuren, schaduwkleuren, rasterafstand, rasterkleuren,...), maar das niet zo echt moeilijk aangezien ik dat allemaal op een goeie 2 dagen in elkaar had gestoken (dus al bij al een uur of 3-4 (die 3D taart was schijt ))


Heye, maak het niet te moeilijk! Meer dan helft van SiMa leden kan dit denk ik niet!
Offline yannick - 25/04/2006 21:46
Avatar van yannick PHP interesse Ik vind het ok!
Zo wordt het ook op gebied van wedstrijden actief!
Offline Maarten - 25/04/2006 22:49
Avatar van Maarten Erelid @lasdesigner: das toch poepsimpel?
imagedrawrectangle voor een balkje, dan dezelfde maar met de coördinaten iets hoger en meer naar links, dan heb je een schaduweffect adhv het eerste balkje.. een raster is gwn imageline herhalen om de x pixels, en klaar. Echt wel peanuts hoor..
Offline lasdesigner - 26/04/2006 10:08
Avatar van lasdesigner PHP beginner @Murfy: Hahaha, Hmm. Als je het zo zegt lijkt het makkelijk, ik zou er in de vakantie is naar kijken! 
Offline marten - 26/04/2006 10:14
Avatar van marten Beheerder zucht vakantie 
Offline timo - 26/04/2006 16:18 (laatste wijziging 26/04/2006 16:19)
Avatar van timo PHP ver gevorderde @stijn: maar een poll waarin iedereen al heeft gevote en waarin niet meer word gepraat (die nu bv.) is nog nuttelozer:p

EDIT: als ik heb gestemd kan er wat mij betreft alweer een nieuwe komen^^ (dat ook weet niet maarja...:p)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s