login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verbeteringen aan de site | Pagina 10

302 antwoorden

Gesponsorde links
Offline bosgroen - 04/09/2006 12:09
Avatar van bosgroen Gouden medaille

PHP interesse
meer tutorials,
er zijn nog zoveel dingen die kunnen worden uitgelegd. Massa's handige technieken,...
bv:
- animaties maken in JS
- uitleg over de opensource (YUI) Library
- AJAX-technieken (xml,json,...)
- interessante php-extensies
- php-scripts beveiligen tegen hackpogingen
- ...
Offline marten - 04/09/2006 12:10
Avatar van marten Beheerder Je kan zelf ook tutorials maken en inzenden he ;)
Offline knoopa - 04/09/2006 18:10
Avatar van knoopa Onbekend
Citaat:
meer tutorials,
er zijn nog zoveel dingen die kunnen worden uitgelegd. Massa's handige technieken,...
bv:
- animaties maken in JS
- uitleg over de opensource (YUI) Library
- AJAX-technieken (xml,json,...)
- interessante php-extensies
- php-scripts beveiligen tegen hackpogingen
- ...

Citaat:
Je kan zelf ook tutorials maken en inzenden he ;)

hij heeft die tutorials wss nodig omdat hij het niet kan dan kan hij ook moeilijk zelf een tutorial maken 
Offline bosgroen - 08/09/2006 17:09
Avatar van bosgroen Gouden medaille

PHP interesse
over sommige heb ik ondertussen al wat bijgeleerd.
Enja, ik heb al twee tutorials geschreven voor deze site
enneen, ik vraag het niet enkel en alleen voor mezelf. kdacht gewoon enkele interessante onderwerpen aan te rijken. Meer tutorials is (mij lijkt) wat deze site nodig heeft. In elk geval ben ik het niveau hier zowat aan het ontgroeien, ik moet qua tutorials vooral op andere sites gaan zoeken om nog bij te leren.
Offline Stijn - 08/09/2006 18:28
Avatar van Stijn PHP expert @bosgroen: gelijk heb je maar volgens mij is hier voldoende informatie te vinden over de scripttalen. Maar zoals je wel op school geleerd hebt (of toch zou moeten ) is dat je altijd meerdere bronnen moet raadplegen of geloof jij altijd direct wat ze vertellen? (oké als het van php.net komt zal het wel hoogstens waar zijn , deuh)
Offline bosgroen - 09/09/2006 20:59
Avatar van bosgroen Gouden medaille

PHP interesse
Ja er zijn hier idd veel tutorials terug te vinden, enja, er zijn zoveel sites met tutorials. Momenteel ben ik wat actief in die opgenoemde domeinen, enja, ik dacht dat het een goed voorstel was. Blijkbaar hou ik beter mijn mond dicht, sorry dus.
Tja, ik raadpleeg een reeks bronnen (dat moest ook, tegen dat ik alles wist 
Enja, ook in de comments op php.net staan vaak fouten 
Enook, als ik nog eens tijd heb, maak ik nog eens een tutorialleke, misschien genaamd 'geadvanceerde AJAX-technieken' - indien interesse van ledentwege.
Offline Ultimatum - 10/09/2006 10:54 (laatste wijziging 10/09/2006 12:06)
Avatar van Ultimatum PHP expert Onder een nieuwsbericht staat reageer op dit bericht en als je daar op klikt dan kom je gewoon weer bovenaan uit ipv onderaan waar je commentaar kan plaatsen dat is wel iets waar ik me aan erger omdat anders die link nergens zin voor heeft.

Trouwens het viel me opeens op :
Citaat:
Gebruik de wijzig-knop (Wijzig bericht) onderaan je bericht of reactie om deze te wijzigen.


Volgens mij is dit geen goedlopende zin (na of )
Offline Keith - 10/09/2006 13:08
Avatar van Keith Grafische gevorderde is een goede zin omdat het is: "gebruik de wijzig-knop onderaan je bericht of reactie om deze te wijzigen"

dus de knop zit onder aan je bericht of onder aan je reactie.
gewoon een goede zin, hij leest alleen wat moeilijker.
en naar mijn inzicht is het dubbel op..
Offline Micron - 19/11/2006 20:57
Avatar van Micron HTML beginner Een toevoeging aan de "Algemene Instellingen" voor gebruikers om advertenties uit te kunnen schakelen. Zwaar irritant die .gif advertenties.
Offline rroobb - 19/11/2006 21:03
Avatar van rroobb PHP interesse Hier wordt natuurlijk wel voor betaald...

Misschien tegen betaling uitzetten.. Maar zomaar wegzetten gaat SiMa niet goedkeuren denk ik (??)
Offline Micron - 19/11/2006 21:09
Avatar van Micron HTML beginner Bezoekers en niet ingelogde leden zien die advertenties dan toch wel... dus ik snap het probleem niet. Of neem dan in ieder geval geen gifjes.
Offline Anoniem - 19/11/2006 21:48 (laatste wijziging 19/11/2006 21:49)
Avatar van Anoniem PHP gevorderde Gebruik een goede firewall die de advertenties wegfilterd, zoals Norton Internet Security. Dan heb nergens last van .
Offline GTW - 19/11/2006 22:33
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
ik vind het zeker niet irritant. Je weet op een gegeven moment wel dat daar ads staan, dus let je er niet meer zozeer op.
Offline Ultimatum - 19/11/2006 22:44
Avatar van Ultimatum PHP expert Er is maar 1 ding dat mij irriteerd van de ads: de ad waar de bovenkant zwart-rood knippert, want als je een nieuw bericht hebt is die ook rood. Dus ik denk dat ik de hele tijd vrienden heb wat weer vies tegen valt 
Offline vinTage - 19/11/2006 22:47
Avatar van vinTage Nieuw lid Alles wat rood is op deze site stinkt 

ok, nu krijg ik vast een standje 
Offline nielsvdwal - 19/11/2006 22:49
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde haha.. het is duidelijk wat je bedoeld.. .. had jij daar paar maanden geleden ook geen last van? .. of was jij ander kleurtje? ..
Offline vinTage - 19/11/2006 22:54
Avatar van vinTage Nieuw lid paars 
Offline nielsvdwal - 20/11/2006 11:57
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde neej inderdaad.. liever paars als rood   
Offline Micron - 30/11/2006 21:31
Avatar van Micron HTML beginner Het kwam net voor het eerst bij mij voor dat mijn inbox vol was. Dan krijg je zo'n bijdehandte melding dat je inbox vol is, terwijl ik vind dat dat onnodig is. Zelf gebruik ik een klein scriptje die de het laatste privebericht verwijderd als je inbox vol is.

Dus je hebt 50 berichten in je inbox, iemand stuurt je een bericht dan verwijderd hij het allerlaatste privebericht, en dan is die melding ook niet meer nodig.

Misschien een idee om erin te bouwen?
Offline Ultimatum - 30/11/2006 21:47
Avatar van Ultimatum PHP expert Maar Micron heb je er ook aan gedacht als dat ik vandaag jou een privebericht stuur en hij zit dan vol en iemand anders stuurt een pm een paar uur na mij en dan ben jij niet online, dan kan je mijn bericht dus niet lezen omdat hij verwijderd is om plek te maken voor dat andere bericht..
Offline Gerard - 30/11/2006 21:57
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Dus je hebt 50 berichten in je inbox, iemand stuurt je een bericht dan verwijderd hij het allerlaatste privebericht, en dan is die melding ook niet meer nodig.

Misschien een idee om erin te bouwen?


Mijn 2 oudste berichten zijn van één iemand en zijn blijvertjes. Dus die laat ik er gewoon in staan. Die zouden dan verwijderd worden, bleh.

Citaat:
Maar Micron heb je er ook aan gedacht als dat ik vandaag jou een privebericht stuur en hij zit dan vol en iemand anders stuurt een pm een paar uur na mij en dan ben jij niet online, dan kan je mijn bericht dus niet lezen omdat hij verwijderd is om plek te maken voor dat andere bericht..


Hij bedoelt dan ook dat het oudste bericht verwijderd wordt.
Offline Micron - 30/11/2006 21:59
Avatar van Micron HTML beginner Maar hij verwijdert het allerlaatste bericht. Het lijkt me sterk dat je inbox binnen 1 dag vol is. Of maak dan ook een functie dat je je berichten kan opslaan in een .html of .txt file. Zijn onwijs handige dingetjes die niet veel tijd kosten.
Offline urqbz - 23/05/2007 13:27
Avatar van urqbz PHP interesse Ik had een ideetje voor de downloads dat je bijvoorbeeld met een vinkje ofzo laat zien voor welke besturingssysteem ze geschreven zijn.
Nu heb je vaak dat je blij bent gevonden te hebben wat je zocht en is het bijvoorbeeld voor windows (of andersom).
Offline Ultimatum - 23/05/2007 13:36
Avatar van Ultimatum PHP expert
Citaat:
Ik dacht ook aan een persoonlijke map.. Dan kun je daar wat bestanden, zoals scripts en zo inzetten. Ik weet niet hoeveel leden er zijn, maar als iedereen 2 mb krijgt lijkt me wel genoeg.


Aantal leden: 7435

Hmm.. 7435*2mb = .....
Offline Coolbean - 23/05/2007 13:40 (laatste wijziging 23/05/2007 13:49)
Avatar van Coolbean Nieuw lid 14870mb!!

maar niet iedereen van die leden is actief, en het zou toch nooit zo zijn dat iedereen zijn 2 mb gebruikt...
Offline Martijn1989 - 01/08/2007 00:59
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde http://www.site...mp;id=1374

Staat er : Geposte scripts (2)

Klik je erop zie je er 5 staan , en dat geef die hier wel goed op :

http://www.xano.nl/userdata.php?userid=1374
Offline Abbas - 01/08/2007 01:05
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Je ziet er inderdaad 5 staan als je op "Geposte scripts" klikt, maar je ziet dat bij de auteur er maar 2 links zijn, de 3 andere zijn pure tekst. Heb je bij het uploaden je naam ingegeven? Als dat zo is, is het normaal dat je er zogezegd maar twee hebt, want als je het script zelf hebt geschreven moet je er niets bij invullen...
Offline Ibrahim - 01/08/2007 09:48 (laatste wijziging 01/08/2007 09:48)
Avatar van Ibrahim PHP expert
titjes schreef:
Je ziet er inderdaad 5 staan als je op "Geposte scripts" klikt, maar je ziet dat bij de auteur er maar 2 links zijn, de 3 andere zijn pure tekst. Heb je bij het uploaden je naam ingegeven? Als dat zo is, is het normaal dat je er zogezegd maar twee hebt, want als je het script zelf hebt geschreven moet je er niets bij invullen...


en wat krijgt de winnaar, een groot applaus 
Offline Abbas - 01/08/2007 11:22
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Kom voor m'n deur staan en geef me dat applaus! 
Offline Ibrahim - 01/08/2007 11:29
Avatar van Ibrahim PHP expert adres graag, ik stap nu de auto in en kom eraan !
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.224s