login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gratis domeinnaam

Offline Mister - 05/11/2005 23:12
Avatar van MisterHTML interesse gratis domeinnaam bij thijma...
wat wil dit zeggen?

Uw bestelling via de website thijma.nl is nog in behandeling!

U kunt nu enkel de orderstatus bekijken.
Wanneer uw bestelling is afgehandeld kunt u gebruik maken van alle functies van het Customer Center.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline infinity - 05/11/2005 23:15
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
over 24 uur wordt pas je domeinnaam actief, dan pas kan je alle funcites gebruiken
Offline vinTage - 05/11/2005 23:19 (laatste wijziging 05/11/2005 23:19)
Avatar van vinTage Nieuw lid Wat vraag je nou eigenlijk ?:o

Je krijgt als je wilt een gratis .be domein naam, is dat zo moeilijk ? 
Offline ThePhantom - 06/11/2005 01:24
Avatar van ThePhantom Lid bij ons werkt hij eigenlijk meteen , dus weet niet waar die 24 uur bij hun voor is :-)
ook is hij voor iedereen bij ons gratis 
Offline Maarten - 06/11/2005 01:36 (laatste wijziging 06/11/2005 01:37)
Avatar van Maarten Erelid Bij ons dit, bij ons hier, bij ons dat..

Bij ons wordt er niet gespammed, ik weet niet of je dat elders wel mag, maar hier laten wij iedereen de vrije keus om zich te laten beinvloeden door advertenties, het forum bekladden met eigen huiszooi is dus niet nodig en zelfs niet gewenst.
Offline vinTage - 06/11/2005 01:38
Avatar van vinTage Nieuw lid Idd door de te grote aanvraag van gratis domeinen is er vertraging opgelopen bij dns.be (als ik het goed heb) dus ik zie de logica wel.
Offline Maarten - 06/11/2005 01:41
Avatar van Maarten Erelid Die 24 uur is ook lulkoek, de domeinen zijn theoretisch onmiddelijk actief (persbericht dns.be), maar natuurlijk is er een kleine vertraging door de massale aanvraag.

En de reden voor die behandeling is omdat Thijma nu eenmaal de orders even checkt, om bedrieg-praktijken tegen te gaan.
Op die paar uur dat je moet wachten zal het dus niet aankomen, ik ben gewend van Thijma dat mijn orders altijd gedaan zijn als op opsta.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s