login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

match systeem

Offline nielsvdwal - 27/09/2005 16:06
Avatar van nielsvdwalPHP gevorderde hey khad een vraag..

hoe kan je een script make voor een voetbalspel waarbij je bijv. een opstelling enzo kan maken.. en als je dan een wedstrijd moet spelen.. dat de opstellingen laatmaar zegge vergeleke worden en dat dan de beste wint ofzo.. en dan ook nog dat er bijv. in de 30 min een goal is en 60 min gele kaart voor ***.. ik kom er namelijk niet uit 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sc0tTy - 27/09/2005 16:10
Avatar van Sc0tTy PHP interesse lolz als je al geen idee heb hoe dat te maken , ken je er beter niet aanbeginnen...;-)
Offline nielsvdwal - 27/09/2005 16:11
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde en wat heb ik aan zo een reactie?:s
Offline Gerard - 27/09/2005 16:51
Avatar van Gerard Ouwe rakker dan weet je in ieder geval dat je iets aan het maken bent waar je nog LANG niet aan toe bent. leer eerst eens goed werken met de basis van PHp en vooral met de functie rand() ;)
Offline nielsvdwal - 27/09/2005 21:11
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde ik zeg niet dat ik geen php kan.. ik kan best php.. oke.. ik kan niet alles.. maar ik zou wille wete hoe ik het best kan doen..
Offline MechaVore - 27/09/2005 21:49
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
hmm laat me raden, dit maak je voor iemand. Ik ga je er iig niet aan helpen. ik weet niet wat je ervoor krijgt maar hier is sitemasters niet voor bedoeld. Als je niet zeker weet of je het kan, neem dan de opdracht niet aan. En als het voor jezelf is (geen opdracht dus) Kan je beter even door leren..
Offline marten - 27/09/2005 22:27
Avatar van marten Beheerder Je kan je teamspelers allemaal punten geven en dan de punten vergelijken

Bijvoorbeeld

Team A in totaal 111 punten
Team B in totaal 140 punten Team B wint

Dit kan je koppelen aan bijvoorbeeld de volgende regels
0 - 10 pnt verschil gelijkspel
11 - ?? pnt verschil winst
Offline prass - 28/09/2005 21:41
Avatar van prass Nieuw lid Nee want dan wint diegene met de meeste punten altijd
En dit idee is van mijn spel/idee gehad
Ik waarschuw je
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s