login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

chatbot

Offline wesley - 18/09/2005 19:27
Avatar van wesleyNieuw lid hoe maak ik een chatbot???

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dolfje - 18/09/2005 19:33
Avatar van Dolfje Gouden medailleGouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
zoeken op google 
Offline Gerard - 18/09/2005 19:40
Avatar van Gerard Ouwe rakker een chatbot in PHP? kan je hier niet beter een eggdrop voor pakken?
Offline bosgroen - 20/09/2005 01:45
Avatar van bosgroen Gouden medaille

PHP interesse
een chatbox in php maken is niet echt een goed idee, je zou bv met meta-refresh kunnen werken. Tfeit is gewoon dat je met een php-script een webpagina maakt, om te chatten, moet de pagina de hele tijd upgedate worden.
Wil je zelf een chatbox maken, dan raad ik andere programmeertalen aan. (een berichtenbalk=shoutbox is wel goed mogelijk voor php)
Offline Metalhead - 20/09/2005 08:46
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Inderdaad, ik heb ook eens een chatbox gemaakt in php, maar vooral het refreshen is heel irritant.
Ik had destijds een iframe volgens mij, met een refreshrate van een seconde, die een chatlog-bestandje bekeek, en indien gewijzigd (met behulp van javascript) de tekst in het scherm refreshte...

Hoe dan ook, een echt mooie chatbox zul je volgens mij niet kunnen maken in php. Een java-applet is een veelgebruikte oplossing...
Offline xSc - 20/09/2005 12:06
Avatar van xSc Onbekend Voor die refresh zijn wel oplossing horen. Meta-fresh is allang verouderd.

http://nl2.php....ndling.php
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s