login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

HELP! Image gallerie

Offline cyber78 - 05/08/2005 10:39
Avatar van cyber78Nieuw lid Guys/Girls,

Ik ben op zoek naar een simpele image gallerie, heb alles al geprobeerd (hier en op andere sites) maar kan geen schone image gallerie vinden die ik kan includen op mijn pagina's. Ik krijg overal foutmeldingen, verbouwde layouts etc.

Iemand suggesties?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline tomk - 05/08/2005 10:53
Avatar van tomk ASP interesse Kijk is een keer naar copermine. Heel uitgebreid en heel erg goed!
Offline Geerios - 05/08/2005 10:55
Avatar van Geerios Onbekend Als je een bestand include van een andere map en je veranderd niks aan het script, ja dan krijg je fouten!
Als je wil dat ik jou ga helpen voeg me maar toe op msn!
Offline tomk - 05/08/2005 10:58
Avatar van tomk ASP interesse Nou kijk is aan hij helpt je al. Wat wil je nog meer;-)
Offline cyber78 - 05/08/2005 11:58
Avatar van cyber78 Nieuw lid ik heb geen msn, haha, dus...

Het probleem is dat ik nieuw ben in PHP, en dat ik al eens heb geprobeerd Coppermine, zenith, Gallery etc. te installeren. Ze gebruiken allemaal GD of ImageMagick, wat mij niet lukt te installeren op mijn server of mijn hosting weigert het te doen.

De scriptss die op dit soort sites staan vergen vaak iets meer kennis van php, of werken niet zoals ik het in mijn hoofd heb.

kijk voor een voorbeeldpagina op:
http://www.ijsselvogels.nl/yv/home/home.php

Dit is een stadaard layout pagina, waar ik diverse items include. Ik ben al blij dat me dit gelukt is!

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s