login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

kan niet verzenden

Offline Robert_Dam - 31/07/2005 20:40
Avatar van Robert_DamNieuw lid Wie kan mij helpen met het volgende stukkie code:
  1. print "<table width=\"100%\" border=\"0\" cellPadding=2 class=font1l>";
  2. print "<tr><td><b>We hebben de volgende domeinnaam gecontroleerd: \"$domain.$ext\"</b></td></tr>";
  3. print "<tr><td><hr></td></tr>";
  4. print "<tr><td>The domain is available <a href=\"$registerlink?domain=$domain.$ext\">register</a> it now</td></tr>";
  5. print "<tr><td><button onclick=\"window.location='$registerlink?domain=$domain.$ext\'\">Registreer!</button></td></tr>";
  6. print "</table>";
  7. }


De button moet twee waarden mee zenden naar de volgende pagina, namelijk: $domain & $ext
Echter werkt de verzend knop niet... Wel de registreer link, al weet ik nog niet hoe ik dit op de volgende pagina kan tonen... Maar hij gaat in ieder geval naar de goede pagina.. En de button doet helemaal niets...

Misschien kunnen jullie mij helpen...

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline freddyboeke - 31/07/2005 20:42
Avatar van freddyboeke HTML beginner gebruik een form? http://www.site...amp;id=115

En dan kan je die waarden oproepen via een superglobal $_GET['domain']
Offline Robert_Dam - 01/08/2005 15:50
Avatar van Robert_Dam Nieuw lid Ja maar ik krijg dat formuliertje er niet goed, kun je me iets op weg willen helpen??
Offline Thomas - 01/08/2005 16:06
Avatar van Thomas Moderator Sja welke gegevens wil je allemaal versturen behalve $domain en $ext ? Waar komen (de waarden van) deze twee variabelen trouwens vandaan ?
Offline Robert_Dam - 01/08/2005 21:45
Avatar van Robert_Dam Nieuw lid Ik heb een Whois formulier gemaakt, die zend vanaf check.htm een formulier naar whois.php met de waarden $domain en &ext
(domeinnaam en tld) Echter wil daar dus een button op hebben zodat de gewenste domeinnaam + tld, indien beschikbaar direct naar de volgende pagina kan sturen om een pakket te kiezen, dit moet pack.php worden, vandaar uit moeten de waarden $pack , $domain en $ext gezonden worden naar signup.php, waar de persoonsgegevens ingevoerd moeten worden. En dan moet ie uit eindelijk alles verzenden naar mail en database..

Misschien wordt zo duidelijk wat ik wil

Alvast dank maar weer
Offline DRUNK - 02/08/2005 01:09
Avatar van DRUNK PHP gevorderde register_globals?
$_GET/$_POST?

Ofwel, hoe verstuur je de gegevens en hoe wil je ze weer teug halen?
Offline cracker - 02/08/2005 01:14
Avatar van cracker Onbekend moet dat allemaal in verschillende pagina's ?
Offline Robert_Dam - 02/08/2005 07:15
Avatar van Robert_Dam Nieuw lid Ja met zin, omdat je ook vanaf andere pagina's hier kan komen, en dan is het makkelijk.. Dan kun je de eerste stappen overslaan of de laatste, maar zover is het nog niet
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s