login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

phpbb forum installeren

Offline kevinderas - 30/07/2005 16:20
Avatar van kevinderasNieuw lid eej, ik heb zonet een phpbb forum gedownload en op men server gezet. (daar bleef het ook bij)
Maar helaas snap ik niet zo veel van de database enz...
Is er soms iemand die me wil helpen?

-voeg me toe aan msn
-stuur een pv bericht

doei, kevin 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gamesty - 30/07/2005 16:22
Avatar van gamesty Onbekend Wat wil je weten?Hoe je moet connecten naar je database?Meer info graag.
Offline kevinderas - 30/07/2005 16:26
Avatar van kevinderas Nieuw lid gamesty, ik wilde volge op deze uitleg : http://www.wyger.nl/forum/viewtopic.php?t=214 maar niets klopt hiervan ik weet echt niet hoe ik het online zou moeten zetten zo een forum 
Offline Ibrahim - 30/07/2005 16:46
Avatar van Ibrahim PHP expert ga naar de url van de forum en instaleer je krijgt instaleer pagina. Vul de gegevens in en hij maakt het zelf dan hoor je de install directory te verwijderen en nog zon map die weet ik ff niet meer. heb je nog problemen ga dan naar de officele website van phpbb en vraag het daar op hun forum.
Offline kevinderas - 30/07/2005 16:52
Avatar van kevinderas Nieuw lid mja maar kijk men url : www.wyger.nl/usr/phpbbforum ... wil jij het niet voor me doen silliecom14 je krijgt al mn gegevens of iemand anders die het kan...
Offline Dolfje - 30/07/2005 16:54
Avatar van Dolfje Gouden medailleGouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
stuur de gegevens, zeg wat je wilt en ik zal een poging ondernemen
(doorstuur atat gmail dotie com)
Offline kevinderas - 30/07/2005 17:01
Avatar van kevinderas Nieuw lid dolfje, het is verzonden ;) al op voorhand bedankt he 
Offline kevinderas - 30/07/2005 19:27
Avatar van kevinderas Nieuw lid dit is al achter de rug, met dank aan : DOLFJE

nu nog een vraag hoe verander je de tamplate van phpbb ?

groeten, kevinderas
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s