login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Afbeelding automatisch opslaan en weer tevoorschijn toveren

Offline DownForZ - 15/05/2005 23:26
Avatar van DownForZHTML interesse Hi,

Ik ben bezig met een script, alleen nu is er een probleem. Ik wil er een plaatje bij hebben, dat is me dan ook gelukt, alleen de site waarvan ik het plaatje vandaan haal die beschermt het, dus ik zie een mooi kruisje. Is het mogelijk dat als ik me pagina maak, dat hij het plaatje opslaat en die vervolgens gelijk meestuurd.

klik hier dan zie je hoe het er nu voor staat.

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Futs - 15/05/2005 23:36
Avatar van Futs Nieuw lid
Citaat:
alleen de site waarvan ik het plaatje vandaan haal die beschermt het


En dat is maar goed ook, jij zou ook niet willen dat mensen van jouw site gaan rippen.
Offline DownForZ - 16/05/2005 00:05 (laatste wijziging 16/05/2005 00:20)
Avatar van DownForZ HTML interesse Ik denk dat jij niet snapt wat ik bedoel.

Ik wil dat bestand dus eenmalig downloaden van die site. Als je naar mijn site gaat en dan de voorbeeld id invoert dan krijg je film gegevens en onderop een mooi kruisje. Dat kruisje kan ik alleen verhelpen door die file te downloaden en dan te hosten vanaf me eigen space.

En dan kom je met zo een reply....
achter mijn site steekt btw geen database of iets. Dus als er een idee komt met doe dit en dat, en dan uit de database laden, gaat niet werken 

Groetjesssssss !
Offline DownForZ - 27/05/2005 12:57
Avatar van DownForZ HTML interesse *kick*

weet niemand het ???

het is juist beter wat ik wil doen he voor die website. ?????
Offline vinTage - 27/05/2005 13:04
Avatar van vinTage Nieuw lid nee dat is niet beter wat jij wilt, jij wilt hun bandwith gebruiken om jou site mooier te maken 

of snap ik je niet...
Offline DownForZ - 27/05/2005 19:37
Avatar van DownForZ HTML interesse Ik wil dat bestand dus 1maal downloaden.....zodat het bij mij in de database zit zodat als iemand anders erop klikt dat het vanaf mijn kant gedownload word, dit alles is voor een collectie scriptje voor me dvds enzo....Dus ik kan wel al me dvd opzoeken op imdb en dan plaatje opslaan als, of ik laat het doen door een script, door een script is makkelijker en voor die site boeit het dus geen fuck...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s