login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Login script

Offline Zitz - 29/09/2004 19:26 (laatste wijziging 29/09/2004 19:27)
Avatar van ZitzNieuw lid Hallo, hier op de site staat een login script

http://www.site...&id=99

Maar hoe moet ik dit gebruiken?
Moet ik al die stukjes code onder elkaar zetten?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Carpmadness - 29/09/2004 19:31
Avatar van Carpmadness PHP interesse Noppe het is de bedoeling dat je er wat van opsteekt, en vervolgens aan de slag gaat om er zelf 1 te maken!!!
De tut kun je als voorbeeld gebruiken;-)
Offline DRUNK - 29/09/2004 19:31
Avatar van DRUNK PHP gevorderde u bent zeker te lui om de tekst die erbij geschreven is te lezen? dit is een tutorial, hier word stap voor stap uitleg gegeven. Het is geen kan t en klaar script om te gaan gebruiken. Eerst leren en begrijpen waar je mee bezig bent of wil gaan doen dan pas uitvoeren....
Offline webstab - 29/09/2004 19:49
Avatar van webstab PHP ver gevorderde of je kan natuurlijk ook een script pakken,als je geen zin hebt om er zelf een te maken
Offline BigBug - 29/09/2004 20:57
Avatar van BigBug PHP expert Maar hoe moet ik dit gebruiken?
Moet ik al die stukjes code onder elkaar zetten?

Je moet ervan leren.. en dus niet onder elkaar gaan plakken want daar leer je niks van
Offline Johaninho - 29/09/2004 21:09
Avatar van Johaninho Nieuw lid doen, doen en nog eens doen is de boodschap, zo heb ik het inzicht en al een degelijke kennis verkregen, door hier vanalles te lezen, op het forum uitleg te vragen, andere fora's af te zoeken etc schuim gans het internet af als je iets niet snapt, ga eens kijken op www.php.net ofzo daar vind je ook een uitgebreide manual van wat wat allemaal is...
Offline b4nkr0bz0r - 29/09/2004 21:15
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde kijk naar de opbouw van een script kijk welke functies er worden gebruikt.
dan probeer je het zelf, kom je er niet uit dan word je hier "normaal" geholpen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2025 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s