login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Betaal-module intergratie

Offline advertentiep - 15/05/2014 15:08
Avatar van advertentiepPHP interesse Beste Leden,

Voor de website http://advertentieplek.nl heb ik een zakelijke module gemaakt:
http://advertentieplek.com/advertentieplus

Op elke pagina in het menu (alleen voor ingelogde leden) kunnen gasten diensten afnemen tegen een kleine betaling.

Als je inlogd, user: bas@advertentieplek.nl Pass: baasbas

Kan je alle pagina's even bekijken, dan heb je er een beter beeld bij.
De belangrijkste pagina is Facturen & Portomonee.

We bieden gasten de mogelijkheid om éénmalig een groter bedrag op hun account te zetten, hier hebben wij zelf natuurlijk baat bij om het aantal transacties te verminderen.

Als jullie dit zo zien, welke derde partij kunnen wij het beste gebruiken voor het betalingsverkeer ?

Mvg,

Bas

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 15/05/2014 15:25
Avatar van marten Beheerder Ik zou zeggen Docdata Payments. Maar ik ben hierin niet objectief aangezien ik bij Docdata werk 
Offline Thomas - 15/05/2014 15:39
Avatar van Thomas Moderator Welke twee heb je nu? iDeal en ???

Weet niet wat zakelijke klanten normaal als betaalmethode hanteren? PayPal? Creditcard? Ik zou het van je doelgroep af laten hangen als je op een of andere manier inzicht kunt krijgen in waar men doorgaans mee betaalt.

Weet trouwens niet of het klopt dat je toegang hebt tot een PHPCake debug paneel?
Ook staan er hier en daar nogal wat spellingsfouten (portemonnee?) en ontbreekt er een template.

Work in progress?
Offline advertentiep - 15/05/2014 17:22 (laatste wijziging 15/05/2014 17:23)
Avatar van advertentiep PHP interesse Docdata Payments? wat is hier zo goed aan ? is het BE / NL ? wat zijn de kosten versus mogelijkheden ?


Citaat:
Welke twee heb je nu? iDeal en ???


De betaal en de zoekmodule zijn de voornaamste grote pagina's die nog gerealiseerd moet worden, enkele details moeten gewijzigd / verwijderd worden. Er zullen ook nog wat dingen toegevoegd moeten worden. Ik verwacht dat de site over één maand wel klaar is.

- Doelgroep: de massa, ik focus me niet op een bepaalde groep of segment van de maatschappij...echt alles en iedereen moet kunnen betalen.

- Template word later op de avond toegevoegd (is al wel klaar)

- Paneel word idd nog gebruik van gemaakt, ik heb hier niet zoveel moeite mee.

- Er zullen wel meer fouten in staan, deze zal ik eruit halen.
Offline UpLink - 16/05/2014 22:58
Avatar van UpLink ... Sofort Banking , Paypal, ICEpay

En dat om er maar enkele te noemen... ?
Offline Pieter - 24/05/2014 17:40
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
En de goedkoopste: sisow.nl en targetpay.nl.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s