login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verzoek script voor luisteraars

Offline roodbuik - 06/05/2013 11:03
Avatar van roodbuikLid Buiten de simpele basis die ik heb zou ik een php (of ander script) willen hebben die ik op mijn website ga plaatsen. Ik doe radiostreaming en wil de luisteraars verzoekjes laten doen die ik (nadat ze op enter hebben gedrukt) in een apparte room van mijn site komen te staan die alleen voor mij en men dj's toegankelijk is. Wat moet er bij de verzoekjes script staan?

1) nicknaam (verplicht in te vullen)
2) Email (niet verplicht)
3) Artiest (verplicht in te vullen)
4) Nummer (Verplicht in te vullen)
5) een commentaar die de verzoeker er bij kan zetten zoals (voor de verjaardag van blablabla of om het eender wat. Max 1500 tekens laten we zeggen. Wie kan me helpen aub?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 06/05/2013 12:50
Avatar van Koen PHP expert Uit je forumbericht lijk ik af te leiden dat het niet je bedoeling is om zelf dit script te schrijven.

Dit forum is bedoeld om mensen te helpen en te begeleiden bij het maken van hun scripts. Voor verzoeken zoals dat van jou, verwijs ik je graag door naar het onderdeel Samenwerken. Succes!
Bedankt door: UpLink
Offline Martijn - 06/05/2013 15:16 (laatste wijziging 06/05/2013 15:16)
Avatar van Martijn Crew PHP Dit is redelijk simpel, ik weet niet of je vaardigheden nul zijn, of niet zo advanced, maar wat je hier nodig hebt is dit:

- Een basis formuliertje met verwerking in PHP
- Een mail script die dat verwerkte mailtje kan mailen.

Goed te doen voor beginners.
Offline roodbuik - 06/05/2013 22:49
Avatar van roodbuik Lid Ik heb een voorbeeld welke ik graag zou willen hebben, helaas verbieden de regels me daar linken heen te zetten. Heb de code er al van gecopieerd, maar het blijkt ingewikkelder te zijn dan ik vermoed had. De radio waaraan deze verbonden is (die script dus), heb ik verwijderd en mijn website radio er in de plaats gezet, maar het zit blijkbaar dieper. Ik heb de script al ter nakijken op de site gezet. Dan betaal ik er wel een centje voor. En ja hoor. Ik ben inderdaad maar een beginner die juist de basis kent 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s