login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Pagina op zelfde plaats houden

Offline Debaets - 14/04/2013 22:26
Avatar van DebaetsNieuw lid Beste leden ,

Nu heb ik het volgende probleem;
Ik werk met een download template van picasaweb. Op mijn website , maar waneer ik op volgende klik , dan springt altijd eerst mijn pagina terug omhoog en blijft ze niet staan . Waardoor ik altijd eerst terug moet naar beneden scrollen wat wat vervelend is .

In dien u het wenst te zien :

-> Http://www.photosbertje.be/

Dank op voorbaat

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 14/04/2013 23:39
Avatar van vinTage Nieuw lid Je bedoeld in het gastenboek de prev next knoppen of zo?

Zet dan een named anchor en voeg die ook toe aan je navigatie.

Dus

<a name="gastenboektop"> Dit zet je gelijk boven het gastenboek

en in je prev next hrefs gebruik je <a href="url...#gastenboektop">
Offline Pieter - 15/04/2013 13:24
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ofwel op je homepage onderaan op volgende...? Het is belangrijk dat je je vraag juist en to the point stelt om een goed antwoord te krijgen hé...
Offline Debaets - 15/04/2013 20:29
Avatar van Debaets Nieuw lid Sorry , mijn excuses. Het gaat om de pictures pagina .

Dieter
Offline vinTage - 15/04/2013 22:48
Avatar van vinTage Nieuw lid Mjah, dat kan nog altijd via een anchor, maar ik denk dat een lightbox(alternatief) sowieso interessanter is.

Mijn persoonlijke favoriet => fancybox
Offline Pieter - 17/04/2013 16:21
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Offtopic, meteen ook eens je splashpage weg. Dat is zo jaren '90...


Ontopic, wat je vraagt is inderdaad een simpele anchortag, wat je beter doet is wat vinTage zegt. Al zou ik wel eerder colorbox aanraden, eerder dan Fancybox, vanwege licentieredenen (voor commerciële projecten hangt er een prijs aan vast).
Offline Pieter - 17/04/2013 16:21
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Offtopic, meteen ook eens je splashpage weg. Dat is zo jaren '90...


Ontopic, wat je vraagt is inderdaad een simpele anchortag, wat je beter doet is wat vinTage zegt. Al zou ik wel eerder colorbox aanraden, eerder dan Fancybox, vanwege licentieredenen (voor commerciële projecten hangt er een prijs aan vast).
Offline Debaets - 17/04/2013 20:31
Avatar van Debaets Nieuw lid Bedankt heb jullie raad gevolgd wel eventjes zoeken enz. Maar heb de fancybox gebruikt !

Even offtopic, weten jullie hoe het komt als ik in google zoek photosbertje dat al mijn pagina's te verschijnen komen . En niet enkel mijn index pagina ?


Bedankt alvast

Mvg
Offline Pieter - 19/04/2013 09:25
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Omdat al je pagina's over photosbertje gaan en allemaal op hetzelfde domein staan.
Google brengt de mensen waar de informatie staat, niet enkel tot de voordeur.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.214s