login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Extra velden toevoegen aan formulier

Offline DaanDanoon - 12/04/2013 16:18
Avatar van DaanDanoonLid Hey,

Ik wil graag een formulier maken, waar de gebruiker eerst uit twee opties moet kiezen via een select button. Bij allebei de keuzes wil ik een ander formulier laten verschijnen. Weet iemand hoe ik dit moet doen en of dit wel kan met PHP of dat ik hier javascript voor nodig heb

Alvast bedankt.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn2008 - 12/04/2013 16:44
Avatar van Martijn2008 PHP beginner Daarvoor heb je javascript nodig i.c.m een html select-box nodig.
Bedankt door: DaanDanoon
Offline DaanDanoon - 12/04/2013 16:47
Avatar van DaanDanoon Lid Oke, en hoe ingewikkeld is dat om te maken? Ik ben niet echt een held met javascript
Offline Abbas - 12/04/2013 18:31
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dit kan met JavaScript maar het kan ook perfect met PHP. Met PHP include je gewoon het juiste formulier afhankelijk van de keuze die de gebruiker gemaakt heeft. Met JavaScript zou je de beide formulieren al kunnen inladen maar dan onzichtbaar en via een stukje script maak je het juiste zichtbaar voor de gebruiker. Het voordeel om dit met JavaScript te doen is dat je niet voor iets klein een server-call hoeft te maken.
Offline Pieter - 15/04/2013 13:30
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Euh, Abbas, als je het met PHP doet heb je toch nog steeds JavaScript nodig om de boel treffelijk te laten switchen?
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s