login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Files uploaden (Opgelost)

Offline anton - 12/11/2012 00:30 (laatste wijziging 12/11/2012 00:43)
Avatar van antonLid Hey allemaal!

Ik heb heel wat rondgezocht op het web , maar vond eigenlijk alleen maar dat het onmogelijk was. Nu wil ik hier toch nog een laatste maal proberen , je weet maar nooit.

Ik ben dus aan het werk aan een project voor een intergemeentelijke organisatie. Hiervoor moest ik een app schrijven die van een lokale database een dump kon maken, en als volgt een php portal openen. Die app is geen probleem.

Nu die dump staat op een vaste locatie, en eens dat de portal geopend is, wil ik dat mijn pagina met 1 klik op de knop "uploaden" automatisch van de op voorhand opgegeven locatie dat bestand upload.

Nu wou ik eerst de value van een type=file field wijzigen maar dat kan(begrijpelijk) niet. Verder kreeg ik ook enkel antwoorden van "wegens veiligheidsredenen is dit niet mogelijk", maar in mijn geval, is alles in een vertrouwde omgeving, dus ik zie er geen onveiligheid in.

Moest iemand mij hiermee kunnen helpen, ik zou heel blij zijn.
Andere visies en mogelijke oplossingen zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Met vriendelijke groeten Anton

PS. (ik wist niet goet of dit nu clientside of serverside moest staan, maar sinds dat de portal in php is, heb ik het maar hierbij gezet, excuseer me als het fout staat)

Edit: opgelost in irc.

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s