login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

php upload script (Opgelost)

Offline olivier12 - 02/08/2012 19:47
Avatar van olivier12Lid hallo allemaal,
Ik ben bezig met het maken van een website. Ik wil zorgen dat gebruikers ook een bestand kunnen uploaden. foto's enzo. Ik heb al van alles geprobeert op google maar ik kan geen werkend script vinden. Het script moet in ieder geval kunnen: Gebruikers bestanden laten uploaden en aan een gebruiker koppelen zodat deze zijn eigen bestanden in een lijst kan zien. En gebruikers bestanden kunnen downloaden en weizigen. Gebruikers mogen alleen hun eigen bestand zien. Ik gebruik iis7 met php. Ik heb geen idee hoe ik dit moet maken. Zou iemand kunnen helpen.
groeten, Olivier
(ik zou graag ook als iemand een kant en klaar script heeft er uitleg bij hebben zodat ik er van kan leren. Ik ben namelijk pas 12 en wil mijn kennis hiermee uitbreiden.)

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 03/08/2012 12:04 (laatste wijziging 03/08/2012 12:05)
Avatar van Martijn Crew PHP Hoi, dit is je tweede topic waarin je aangeeft dat je 12 bent, dat draagt niet echt bij 

Ik zal even wat voor je zoeken, moment

Edit: Here ya go http://www.scri...en-met-php
Offline olivier12 - 05/08/2012 15:08
Avatar van olivier12 Lid dankje voor de link,
dit is wat ik zocht, heb het een beetje aangepast zodat het in mijn website werkt.
over dat ik aangeef dat ik 12 ben heeft te maken met dat ik de ervaring heb op andere forums dat je vaker goede uitleg krijgt en dat als een vraag raar klinkt of de bedoeling niet duidelijk is de antwoorden iets aardiger zijn.

groeten,
Olivier
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s