login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Upload PDF form

Offline Appie_Dijk - 03/04/2012 14:08 (laatste wijziging 03/04/2012 16:08)
Avatar van Appie_DijkLid Hallo iedereen,

Ik heb enkele PDF bestanden waar diverse velden in staan welke digitaal ingevuld kunnen worden.
Nu wil ik graag dat deze PDF bestanden geupload kunnen worden naar mijn server maar dat het 'PDF-formulier' wordt omgezet naar een normaal 'PDF-bestand' zonder formuliervelden.

Voorbeeld:

In 'mijn_vaste_lasten.pdf' kan ik in de daarvoor bedoelde velden aangeven wat ik per maand kwijt ben voor gas, water en licht.

Als ik de velden heb ingevuld wil ik dit uploaden naar mijn server.

Na het uploaden naar mijn server moet het PDF-bestand door iedereen (lees gemachtigden) te downloaden maar niet te bewerken zijn.

De ingevulde waarden moeten dus wel meegenomen worden maar de velden mogen niet meer bewerkbaar zijn.

Iemand enig idee hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt.

Mvg Albert Dijkstra

Edit: Een van de opties is het converten naar PDF/A via [url]http://docupub.com/pdfconvert/[/url], echter heeft iemand een idee hoe ik dit vanaf mijn eigen site kan doen en de output kan ophalen?
Mogelijk is er nog een ander script om het om te zetten naar PDF/A (en is daarmee het probleem ook opgelost).

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Pieter - 03/04/2012 16:14
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Er zijn tal van mogelijkheden, maar je zal er wel even een pdfframework moeten gebruiken.
In dit topic worden er heel wat mogelijkheden getoond waarmee je zeker verder kan.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s