login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

flv positie zoeken

Offline wes - 16/02/2012 11:23
Avatar van wesPHP interesse Met een php scriptje haal ik de inhoud van een flv-bestand op en zet dat in een php bestand, met een header erbij zodat hij zich voordoet als een flv-bestandje:

  1. <?php
  2. header("Content-Type: video/x-flv");
  3.  
  4. $send = curl_init($_GET['id']);
  5. curl_setopt($send, CURLOPT_HEADER, 0);
  6. curl_exec($send);
  7. curl_close($send);
  8. ?>


Als ik met een video player (ik gebruik flowplayer) dan het php bestand laadt kan je netjes het filmpje kijken zoals ik wil. Maar als je wilt doorspoelen naar bijv. 3:00 minuten, dan pakt hij dat niet. Hij begint dan gewoon weer van voor af aan het video-tje af te spelen. Heeft iemand een idee hoe je dit kan verhelpen?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 16/02/2012 12:15
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik snap je niet goed, je kan met die player toch gewoon rechtsreeks de flv inladen, daarvoor heb je dat php gedeelte toch niet nodig?
Dan ken ik die flowplayer niet, maar ik neem aan dat dat een flashplayer is?
Als je dan een filmpje wilt laten beginnen op bv 3 minuten, dan gebruik je seek(...)
Offline wes - 16/02/2012 12:23
Avatar van wes PHP interesse Dat is het probleem, want dan kan namelijk niet Er zit een soort van beveiliging op die ik omzeil met php. Bij het flv bestand checken ze alleen nog je ip adres. Aangezien ik de beveiliging heb omzeild op de server, zal hij alleen het ip adres van mijn server goedkeuren. En niet die van de gebruiker. Daarom moet het via een php scriptje 

Flowplayer is indd een flashplayer, maar zelfs de seek() functie werkt niet. Hij begint gewoon bij het begin van het filmpje en kan niet doorspoelen 
Offline vinTage - 16/02/2012 14:55
Avatar van vinTage Nieuw lid nuja, dan nog lijkt mij het probleem te zitten in de player, zolang de player een juist pad heeft zijn de controls verder voor rekening van de player.

Offline Maarten - 17/02/2012 13:29
Avatar van Maarten Erelid Heb net even hier zitten doorbladeren:
http://www.phpb...t=10343108

Blijkbaar worden nog andere headers meegestuurd bij het laden van een FLV bestand, dus als je het als .php aanbiedt zul je deze ook mee moeten sturen lijkt mij.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s