login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

documentatie systeem (Opgelost)

Offline pijke - 15/10/2011 11:30
Avatar van pijkeGouden medaille

Lid
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een systeem om gemakkelijk de documentatie van een project waar ik nu mee bezig ben te onderhouden.
Ik heb echter geen tijd om zelf een compleet systeem daarvoor te schrijven dus ben ik op zoek naar een bestaand systeem.
Weet iemand zo'n systeem?

Alvast bedankt, Pijke.

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline GroundZero - 15/10/2011 16:18
Avatar van GroundZero Lid google docs al eens bekeken? daar kan je ALLES mee... is volledig GRATIS en je kan het REAL-TIME delen met vrienden, dus je kan met meerdere mensen tegelijkertijd werken aan één document en je ziet real-time wie waar werkt en ook de wijzigingen die aangebracht zijn. Je kan WORD, EXCEL en alle andere dingen beheren en maken daar ;)

https://docs.google.com/
Offline pijke - 15/10/2011 16:57
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
@GroundZore
bedankt, maar ik heb liever iets wat ik in mijn website kan zetten.

Misschien was ik niet helemaal duidelijk.
Ik ben op zoek naar een systeem (liefst in PHP) waarmee ik op mijn website een documentatie kan onderhouden. En het liefst ook nog eens dat ik dat online kan aanpassen, en dus dat ik niet steeds files hoef up te loaden.
Offline WouterJ - 15/10/2011 17:40
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Bedoel je gewoon een CMS systeem als Wordpress(is meer een blogsysteem) of Drupal? Of wil je liever zoiets als een wiki (er zijn 1000den wiki systemen beschikbaar op het internet)?
Offline pijke - 15/10/2011 17:52
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Liever iets in de richting van een wiki.
Alleen zijn wiki's ervoor gemaakt dat iedereen de inhoud kan aanpassen en dat is nu weer niet de bedoeling.
Offline Pieter - 15/10/2011 18:29
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
WordPress is al lang niet enkel meer een blogsysteem, sinds v3.0 is het bruikbaar voor alles, plus supergebruiksvriendelijk.

Ik zou dat als basis nemen en er snel een klein layoutje rond zetten. Je kan natuurlijk ook altijd naar systemen ala GitHub gaan.
Offline pijke - 15/10/2011 18:36
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Ik gebruik eigenlijk liever geen CMS, want het nieuwssysteem enzo zijn al in de site aanwezig. Ik zoek dus een (klein) systeem voor alleen de documentatie.
Offline WouterJ - 15/10/2011 19:13
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Misschien is dit iets: http://alexking.org/projects/php-doc-system
(gevonden via googlen, dus weet niet of het wat is)
Bedankt door: pijke
Offline pijke - 15/10/2011 19:49
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Bedankt Waldio!
Dat is wat ik zoek!
Offline WouterJ - 15/10/2011 23:10
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Dit is dan ook wel heel simpel zelf te zoeken. Ga naar google typ in 'php documentation system' en de 2e link die je krijgt is deze...
Offline pijke - 16/10/2011 09:41
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Hmmm, ben zelf ook wezen zoeken maar kwam alleen PHPDoc tegen.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.242s