login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

hulp gevraagd met een contactformulier

Offline mvanolst - 17/05/2011 19:01
Avatar van mvanolstNieuw lid Hallo!

Ik ben hier net nieuw en dus ook met PHP, ik heb me er al wel een beetje in verdiept maar niet nog niet heel erg.

Ben nu bijna klaar met een website en er rest mij nog 1 probleem en dat is het contactformulier, wil graag het formulier laten verzenden met PHP, want met mailto: vind ik dit niet professioneel staan.

En ik heb al op verschillende websites naar zulke scripts gezocht, maar bij geen één van deze scripts lukt het om een e-mail naar mijn e-mailadres te verzenden.

Het enigste wat ik graag wil is het verzenden naar een e-mailadres, het hoeft niet te worden opgeslagen in een database en de velden hoeven ook niet gecontroleerd te worden. Dus enkel het verzenden van het formulier.
En ik kan wel met wampserver overweg (jaa jaa dat is simpel jaa:P)

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Mvanolst

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Aar - 17/05/2011 19:25
Avatar van Aar PHP interesse Dit klinkt naar een oproep?
Dan kan je beter in het Samenwerken-onderdeel op deze site een oproep vermelden.

Eigenlijk is het niet moeilijk, als je een vrij recent contactscript hebt is het prima mogelijk, als je hosting het maar ondersteunt.

Wat heb je anders al geprobeerd?
Offline mvanolst - 17/05/2011 19:38
Avatar van mvanolst Nieuw lid @ aar

Bedankt voor je snelle reactie!
Ik zal dit ook in het Samenwerken-onderdeel vermelden.
Ik heb meerdere scripts geprobeerd, echter waren deze niet vrij recent op 1 na, maar die deed het ook niet naar behoren.
Is het eigenlijk zo dat wanneer je dit wilt proberen het best online kan proberen?


Offline Ibrahim - 17/05/2011 20:17
Avatar van Ibrahim PHP expert
  1. $emailMessage = 'Je e-mailbericht';
  2. mail('jouwemail@domein.nl', 'Onderwerp', $emailMessage, $eventueleHeaders);


http://www.site...il_functie
Offline markla - 17/05/2011 23:24
Avatar van markla PHP interesse gewoon dezen gebruiken werkt top


http://www.site...CAPTCHA_V2
Offline mvanolst - 18/05/2011 20:38
Avatar van mvanolst Nieuw lid @ibrahim en markla,

Thanks voor jullie hulp, ik ga ff kijken of ik hier met jullie aangewezen hulp kan uitkomen.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s