login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Weergaven op website (Opgelost)

Offline tcbhome - 22/04/2011 08:27
Avatar van tcbhomeNieuw lid Beste,

Ik ben bezig met een game maar zit met een probleem er is namelijk een addon van firefox die er voor zorgt dat je de pagina om de zoveel seconden kan herladen.

Wat is nu mijn vraag:

Als ik nu kijk naar mijn bron code staat er gewoon 89 voorbeeld. Maar is het mogelijk om in de HTML de code te laten wijzigen naar een andere getal ?

Voorbeeld:
HTML code: 547845
Weergaave: 89

en elke refresh moet die HTML code een ander getal worden.

Ik hoop dat jullie mijn vraag snappen.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 22/04/2011 08:54
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Laat ze de pagina lekker reloaden..

Jij moet er voor zorgen dat er geen vreemde dingen kunnen gebeuren.. Zorg er bijvoorbeeld voor dat als een post verwerkt is, de pagina geredirect wordt zodat er niet nog een x dezelfde waardes gepost kunnen worden. Je kan moeilijk een kliklimiet gaan instellen (gezien geen enkel spel dit meer heeft). Verder zal je het refreshen kunnen uitschakelen met javascript, of met een iframe gaan werken.
Offline tcbhome - 22/04/2011 09:00
Avatar van tcbhome Nieuw lid Door de refresh wordt er namelijk niks gepost. Dus daarvoor heb ik geen schrik ik wil gewoon
die 1 bepaalde 89 in een andere soort code weergeven.

voorbeeld
  1. <strong style="font-size: 0px; display: none;">0</strong><strong style="font-size: 0px; display: none;">6</strong>8<strong style="font-size: 0px; display: none;">8</strong>9<strong style="font-size: 0px; display: none;">7</strong><strong style="font-size: 0px; display: none;">3</strong>


en tussen die code zit dan wel het getal 89 maar hoe kan ik dit nu oplossen ivm php
via een functie e.v.t

Mvg
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s