login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

online klanten formulier + printen.

Offline karel - 16/03/2011 11:18
Avatar van karelHTML interesse Hallo,
Ik wel voor mijn website een klantenformulier maken, dwz. een formulier dat ik kan invullen met de gegevens van de klant, netjes kan uitprinten.

De pagina moet beveiligd zijn met een paswoord.
Er zijn 4 gebruikers die deze pagina moeten kunnen beheren en invullen.
Het is dus een online pagina waar enkel de beheerders dat kunnen invullen.
Indien mogelijk moet je ook door middel van een database een klant kunnen oproepen.

Indien iemand mij kan helpen, of misschien een file weet die ik kan integreren in mijn webite dan hoor ik dit graag.

Alvast bedankt voor de hulp.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline pijke - 16/03/2011 14:33
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
wat is nu precies het probleem?
en hoort dit niet bij samenwerken?
Offline ArieMedia - 16/03/2011 15:21
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik wil ook wel eens wat, maar dan formuleer ik duidelijk wat ik verwacht.
Meestal laat ik dan wat code zien, of vraag ik welke opzet slimmer is. Dit zodat degene die het topic bekijkt ziet wat ik bedoel, en er wordt gezien dat ik alvast wat nagedacht hebt.

Dus, heb je uberhaupt al wel nagedacht over een opzetje (of is dit slechts een wild idee wat jij verwacht dat iemand anders oplost). Post code..

Indien je wil dat iemand anders het voor je oplost ga je (zoals boven aangegeven) naar samenwerken.

Citaat:
of misschien een file weet die ik kan integreren in mijn webite dan hoor ik dit graag

http://www.site...ensystemen
Offline karel - 16/03/2011 15:37
Avatar van karel HTML interesse Hmmmmm, ik weet niet ik dacht dat de vraag heel duidelijk was, misschien begreep je ze niet goed !
Ik zoek inderdaad een file dat ik kan integreren in mijn website, een soort klantenbestand.
Als je me kan helpen, alvast bedankt dan, indien U iet kan helpen laat het dan maar zo !

Ik zoek dan wel verder !
Offline pijke - 16/03/2011 18:48
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
samenwerken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s