login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Screenshot maken van website (Opgelost)

Offline Roow - 10/01/2011 19:05
Avatar van RoowLid Beste Sitemasters,

ik ben op zoek naar een script wat een screenshot maakt van mijn website.
nu zijn daar natuurlijk talloze scripts van, maar ik zoek iets wat als volgt gaat:

Iemand ontwerpt een hockeystick op de site bij mij, echter als hij op uploaden klikt duurt het erg lang (het gaat in flash, en het wordt geuploaded met een systeem maar weet even de naam niet meer )

Nu dacht ik dat het misschien sneller kan als ik met php een screenshot ervan maka en ergens opsla, als diegene op uploaden heeft gedrukt. Iemand een idee?

Je kan het uitproberen op http://www.stic...icatie.php

Alvast bedankt!

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 10/01/2011 19:07
Avatar van Martijn Crew PHP Je zou kunnen kijken of javascript die mogelijkheid bevat, en dan via ajax doorsturen naar PHP. Al heb m een vermoeden dat javascript die rechten niet heeft
Offline Stijn - 10/01/2011 19:57
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
Nu dacht ik dat het misschien sneller kan als ik met php een screenshot ervan maka
Omdat een website gerenderd wordt door de browser (html + css) zal je dit moeten doen met een clientside taal. Je kan misschien zoeken in de plugins van Firefox.
Offline vinTage - 10/01/2011 20:04
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan je klanten toch niet verplichten FF en die addon te gaan draaien voor zo iets? 

Geen idee waarom het zo lang duurt, maar ik zou je flash developer eens nachecken, want dit hoeft echt niet zo lang te duren.
Offline Roow - 10/01/2011 23:13
Avatar van Roow Lid Mijn flashdeveloper is niet zo goed als ik had verwacht Enige tips voor hem misschien??
Offline vinTage - 10/01/2011 23:31
Avatar van vinTage Nieuw lid Laat hem dit eens checken.
Je ziet wel dat dit ubersnel gaat hoop ik ? 

okay, deze laat het eindresultaat downloaden, maar je kan dat natuurlijk ook gewoon uploaden (die tijd moet je er dan bij optellen)
Bedankt door: Roow
Offline Roow - 11/01/2011 09:20
Avatar van Roow Lid DAt ziet er wel ubersnel uit idd:D thnx, ik ga hem dat eens erinlaten zetten:D
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s