login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

mail namens eigen e-mail adres

Offline sir_green - 23/09/2010 16:04
Avatar van sir_greenPHP interesse Heej,

Ik probeer het volgende te maken: ik wil mezelf mailen via m'n server, waarbij ik zowel als ontvanger als verzender m'n eigen email adres invul. Nu is echter heel makkelijk te achterhalen dat ik via een server mail, dit omdat er allerlei gegevens meegestuurd worden:

Plaatscode: 140021

Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen en deze informatie kan wijzigen of verwijderen?
Ik heb nu dit script:
Plaatscode: 140022



Alvast bedankt!

Groet,
Dick

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ricky - 23/09/2010 17:46 (laatste wijziging 23/09/2010 17:49)
Avatar van Ricky PHP beginner Over het algemeen zijn de door jou meegestuurde headers voldoende. Kennelijk overschrijft de server die na het uitvoeren van je script nog?

Edit: Als ik jouw script uitvoer met mijn eigen gmail-adres als $_POST['email'], dan zie ik de mail gewoon van mezelf verschijnen...
Offline sir_green - 23/09/2010 18:41
Avatar van sir_green PHP interesse Ja dat is bij mij ook zo, maar als je dan doorklikt naar 'show original' krijg je meer informatie.
Offline Frisbee - 24/09/2010 08:00
Avatar van Frisbee HTML beginner Volgens mij hou je dat altijd, maar bij de ontvangers gaat het er toch om dat ze kunnen zien namens wie de mail verzonden is? Waarom zou je willen verbergen vanaf welke server het verstuurd wordt?
Offline Martijn - 24/09/2010 14:51
Avatar van Martijn Crew PHP origineel houd je altijd. Je kunt wel de from en reply-to instellen op hun adres
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s