login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

upload werkt niet (Opgelost)

Offline Stefan14 - 22/08/2010 04:06 (laatste wijziging 22/08/2010 04:07)
Avatar van Stefan14PHP gevorderde Ik heb onderstaande code om een afbeelding te uploaden, maar ik krijg het niet werkend.

Geen foutmelding, maar ook geen upload, of zelfs maar database insert. Het enige wat ik krijg is een witte pagina. Het duurt wel een paar seconden voordat dit gebeurt, selecteer ik geen bestand, gebeurd dit meteen. Het lijkt er dus op alsof er wel wat wordt geupload, maar hier wordt dan verder niets meer mee gedaan.

code (ingekort tot het noodzakelijke gedeelte)
http://plaatscode.be/139872/

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Button - 22/08/2010 12:52
Avatar van Button PHP ver gevorderde
Citaat:
Geen foutmelding, maar ook geen upload, of zelfs maar database insert. Het enige wat ik krijg is een witte pagina.


Heb je al een keer geprobeerd echo's te zetten om te debuggen want een witte pagina in jouw code geeft aan dat alles inderdaad correct is verlopen?
Offline Stefan14 - 22/08/2010 19:01 (laatste wijziging 22/08/2010 19:18)
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde Ja, echo's al geprobeerd, maar deze worden niet weergegeven.
Heb toen geprobeerd $ext en $naam weer te geven.

Ook het echoën van een tekst als 'verzonden' binnen de if voor het verzenden wordt niet weergegeven.

Lijkt er dus op dat de code binnen de if voor de controle op verzending niet wordt uitgevoerd.


EDIT: ben er uit!
blijkbaar had mijn ftp programma de moed opgegeven, en hoewel het leek alsof het gewijzigde php script werd geupload, was dit niet het geval.
Ik teste dus iedere keer hetzelfde ongewijzigde php script, en dan kun je natuurlijk lang bezig blijven.

Na een keer herstarten van het ftp programma (filezilla) was dit opgelost en werkte het direct.
Zo nu en dan gebeurt dit wel eens, en iedere keer weer word je helemaal gek van zoeken naar het probleem.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s