login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Standen Amateur voetbal op je eigen site (Opgelost)

Offline WouterPSV - 16/08/2010 11:34
Avatar van WouterPSVLid Beste,

Het nieuwe seizoen van de amateurs in Nederland gaat over 2 week weer los.
Nu heb ik voor onze club een nieuwe website gemaakt : Rood Zwart Baflo

Nu had je tot vorige jaar nog alles op kvnb.nl zelf staan, nu hebben ze het verhuisd naar voetbal.nl. Met als gevolg dat ik de gegevens niet meer naar mijn eigen database kan schrijven en kan publiceren op mijn eigen pagina.

Ik kan (nog) niets vinden op internet om het er af te halen en dacht misschien heeft een van de sitemasters hier een oplossing.
Het zou namelijk vreemd zijn als ik de enige webmaster ben die de makkelijk weg kiest door alles bij een andere weg te halen i.p.v. zelf alles in te voeren voor 12 teams.

alvast bedankt.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ryse - 17/08/2010 22:01
Avatar van Ryse Lid Ik heb laatst nog een script hiervoor gemaakt voor een klant. Als je interesse hebt kunt u een PM sturen.
Offline markla - 18/08/2010 12:30
Avatar van markla PHP interesse zelf invoeren kost tijd en het bij andere weghalen geld. Zelf ben ik nog geen website tegen gekomen die het goed en gratis aanbied. Wat jammer is want als je het goed doet lijkt me dit een leuke bron van reclame inkomsten voor b.v de KNVB.

Aangezien allerlei scripts met koppelingen naar KNVB en Teletekst etc niet (goed) werken ben ik zelf iets aan het bouwen. Ja zelf iets bouwen en gegevens invoeren is meer werk maar dan weet je wel dat het werkt. En als het goed in elkaar zit kun je andere mensen (elftalbegeleiders) rechten geven om hun competitie bij te houden.

mijn eerste poging staat hier. http://www.site...titiestand

Tenzij iemand anders wat beters weer?  


Offline Ryse - 18/08/2010 17:37
Avatar van Ryse Lid Mijn script werkt via cURL. Neem even contact met me op bij interesse. Ik vraag een kleine vergoeding. Het script bouw ik graag voor u in.
Programma, uitslagen en stand worden opgehaald via een cronjob. Daarna zijn de gegevens uit te lezen.

N.b.: op internet zijn veel oude versies te vinden die niet meer werken, omdat het nu voetbal.nl is geworden.
Offline XeriuM - 19/08/2010 23:10 (laatste wijziging 19/08/2010 23:12)
Avatar van XeriuM Lid WouterPSV, hier staat wat je zoekt... gratis en voor niks!

http://www.wmci...mp;id=2054
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s