login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Foto's uploaden naar Flickr

Offline Oli4 - 01/05/2010 11:53
Avatar van Oli4Nieuw lid Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een script waarbij de gebruiker informatie kan invullen over een boot die ze willen verkopen. Hierbij moet natuurlijk de mogelijkheid zijn om foto's te uploaden. Maar wegens de beperkte ruimte moeten we de foto's ergens anders naar uploaden. Ik dacht dat het vast wel zou kunnen om de foto's te uploaden naar Flickr en dan bijv. het ID van Flickr terug te krijgen en dat in de database naast de bootgegevens zet. Ik heb alleen geen idee hoe. Ik vraag niet om een script, maar bijv. (een linkje naar) uitleg of dat iemand hier misschien ervaring mee heeft.

Alvast bedankt,
Oli4

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Supertje80 - 01/05/2010 15:22
Avatar van Supertje80 Nieuw lid Ik zou de url van de foto die op Flickr staat in de database zetten ipv het ID.
Offline Oli4 - 01/05/2010 17:10
Avatar van Oli4 Nieuw lid Ja, maar ik zou graag vanaf het formulier waarin de gebruiker de gegevens invult een upload veldje maken maar dan moet hij het uploaden naar Flickr, waarna hij automatisch de URL in de database zet. Dat zou kunnen als hij die bijvoorbeeld terug krijgt na het uploaden, maar dat is nou net het gedeelte wat ik niet ken.
Offline gnotrgnotr - 01/05/2010 20:00
Avatar van gnotrgnotr Nieuw lid uhm misschien eerst googelen naar Flick-api
Offline Oli4 - 01/05/2010 20:18
Avatar van Oli4 Nieuw lid Heb ik al gedaan, maar steeds als ik het denk te snappen en het probeer mislukt het Daarom zou ik graag uitleg hebben...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s