login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Op Facebook Wall posten

Offline kilian - 25/04/2010 13:12
Avatar van kilianLid Hallo,

Ik ben nu al 3 dagen bezig met het proberen om, net zoals op SiMa, automatisch berichtjes te posten op de wall van een Facebook page.

Nu ben ik wat aan het prutsen geweest met Stream.publish, maar dit post enkel berichtjes onder mijn eigen naam en niet onder de naam van de page.

Het volgende scriptje heb ik:
  1. <?php
  2. define('FB_APIKEY', 'secret');
  3. define('FB_SECRET', 'secret');
  4. define('FB_SESSION', 'secret-1496320086');
  5. require_once('facebook.php');
  6. $facebook = new Facebook(FB_APIKEY, FB_SECRET);
  7. $facebook->api_client->session_key = FB_SESSION;
  8. $message = 'From My App: testje';
  9. if ($facebook->api_client->stream_publish($message))
  10. echo 'success';
  11. ?>


Verder heb ik de stappen gevolgd die hier beschreven staan: http://blog.the...-using-php/

Kan iemand me meer uitleg geven?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline valles10 - 25/04/2010 14:10
Avatar van valles10 HTML interesse
kilian schreef:
Hallo,

Ik ben nu al 3 dagen bezig met het proberen om, net zoals op SiMa, automatisch berichtjes te posten op de wall van een Facebook page.

Nu ben ik wat aan het prutsen geweest met Stream.publish, maar dit post enkel berichtjes onder mijn eigen naam en niet onder de naam van de page.

Het volgende scriptje heb ik:
[..code..]

Verder heb ik de stappen gevolgd die hier beschreven staan: http://blog.the...-using-php/

Kan iemand me meer uitleg geven?

alle stappen gedaan?
Offline kilian - 25/04/2010 14:18
Avatar van kilian Lid Ja, ik heb ze allemaal gevolgd. Vermoedelijk heb ik echter iets misdaan, waardoor de secret key voor mijn profiel telt, en niet voor de page?
Offline Koen - 25/04/2010 18:03
Avatar van Koen PHP expert Ik zal je even uit je droom helpen: via PHP is het bijna niet mogelijk om iets op een page te posten op naam van die page. In Ruby is er een workaround maar ik neem aan dat je daar niet bekend mee bent. Heb hier namelijk verscheidene uren aan kwijtgespeeld met de Sitemasters Fanpage op Facebook. Gebruik de JavaScript library, dat zal je véél moeite besparen. 


Ps: Sitemasters gebruikt dus de JS library van Facebook, als je de code wil stuur maar een pmetje.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s