login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

E-mail forwarder (Opgelost)

Offline Dima_2005 - 03/04/2010 18:12
Avatar van Dima_2005Nieuw lid Hallo,
Ik zoek een e-mail forwarder voor PHP.
Voor mij zijn beide mogelijkheden goed: POP3/IMAP en piping, allebei valt te doen.

Wat wil ik:
Persoon a stuur een email naar x@y.com
Dan wordt dat dan verwerkt via de script (eventueel cron), moet het doorgestuurd worden naar iedereen die in de lijst staat.

Mijn uiteindelijke doel is om dus een up-to-date lijst (vanuit ledenlijst van de site) bij te houden, maar dat er ook niet vanuit een webclient dingen moeten ingetypt worden. Dus het moet effectief een doorstuurscript zijn..

Ik weet dat er vele mensen zo'n eentje gebruiken, maar om een of andere miraculeuze reden vind ik dat niet, iemand een idee?

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zelfs zelf een script geschreven, maar die had het probleem van geen attachments te aanvaarden en de encoding deed ook zeer lastig.

Thnx

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 03/04/2010 18:20
Avatar van Koen PHP expert Als je nu eens gewoon "verzendlijsten" of email groups gebruikte? 
Offline Dima_2005 - 03/04/2010 21:29 (laatste wijziging 05/04/2010 18:55)
Avatar van Dima_2005 Nieuw lid Wat bedoel je, als zoekterm?

Als je bedoelt: in de cpanel, dat gaat niet, aangezien dat arbeidsintensief is voor de webmaster.
Het doel is net alles automatiseren aan de mySQL database.

-------------------------------------------
EDIT:
Laat deze maar vallen!
Ik heb het uiteindelijk zelf kunnen schrijven door imap-functies
Ook heb ik de MIMEParser van PHPclasses gebruikt. Dat in combinatie van PHPMailer et voila!

En hoe grappig het ook is, het werkt 50 keer beter dan de mailing lists van DirectAdmin!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s