login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Contactformulier werkt wel, doorlinken naar bepaalde pagina niet (Opgelost)

Offline Certius - 22/03/2010 07:12 (laatste wijziging 22/03/2010 07:19)
Avatar van CertiusNieuw lid http://plaatscode.be/138937/

Daar heb ik de volgende codes gezet:

1) een nieuwsbrief waar men zich aan kan melden. Het invoeren en versturen verloopt goed.

2) De aanmelding.php die moet verwijzen naar de pagina waar men na aanmelding naar toe wordt gebracht.

3) De foutmelding die ik krijg wanneer ik op Aanmelding heb geklikt.

Kortom, de aanmelding verschijnt wel in mijn mailbox maar de verwijzing naar de dankpagina niet.

Heeft iemand enig idee wat ik over het oog zie.

Groet,

Marc

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jelmerholland - 22/03/2010 07:16
Avatar van Jelmerholland PHP beginner - Haal even de url tag uit je berichtje ;)
- Waarom heb je VALUE en SIZE en BR enzo groot staan?
- <BR> is fout, zou moeten zijn <br/>

- Je fileaccess is niet goed. Hoe staat je map daar ingesteld? En kan je aangeven wat er precies op die regel 14 staat?
Offline Certius - 22/03/2010 07:25
Avatar van Certius Nieuw lid http://plaatscode.be/138938/

Geen idee maar ik heb het wat netter gezet allemaal. Zou deze basis dan goed moeten zijn?

In mijn voorbeeld in mijn 1e berichtje gaat het mis op regel 31 in het aanmelden.php bestand.

Groet,

Marc
Offline TotempaaltJ - 22/03/2010 08:50
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Je mag geen externe websites includen simpel. Ook moet je de regel
<FORM ACTION="mailto:info@home-garden-import.com" METHOD="POST" ENCTYPE="text/plain">
weghalen!
Offline Jelmerholland - 22/03/2010 19:00
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Je kan externe pagina's includen mits je instellingen goed staan. Oftwel: Je host moet het accepteren. Maar het kan wel volgens mij ;)
Offline TotempaaltJ - 22/03/2010 20:59
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Ik zei dus ook "je mag", niet "je kan". Jelmer heeft gelijk 
Offline Jelmerholland - 22/03/2010 21:01
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Owh, ik dacht dat jij bedoelde dat 't helemaal niet kon Verkeerd gelezen..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s