login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

uploadlimiet verhogen

Offline Raze - 18/03/2010 20:59
Avatar van RazePHP beginner Hallo,

ik heb een kleine website geschreven om bestanden te uploaden naar mijn server. Ik wil nu echter het upload volume verhogen naar 1 gig.

Ik heb geen toegang tot php.ini, en heb reeds geprobeerd om zowel via ini_set() als via .htaccess, en dit hetvolgende:

ini_set("upload_max_filesize","10000M");

en in m'n .htaccess:

php_value upload_max_filesize 1024M
php_value post_max_size 1024M
php_value max_execution_time 200
php_value max_input_time 200

ik krijg telkens een error dat de pagina niet kan worden weergegeven wanneer de upload even bezig is. Ik upload via move_uploaded_file().

Weet er iemand raad?

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MiST - 18/03/2010 21:00
Avatar van MiST Lid kan apache op een of andere manier requests die te lang duren onderbreken? anders zou het daar wel kunnen zitten...
Offline Raze - 18/03/2010 22:07
Avatar van Raze PHP beginner maar hoe doen websites gelijk bv rapidshare dat dan?
Offline UpLink - 18/03/2010 22:53
Avatar van UpLink ... u timeout verhogen?
Offline Ray71 - 19/03/2010 01:18
Avatar van Ray71 Nieuw lid ini_set('max_execution_time', 300); //--------verbinding langer maken ivm verwerking van veel gegeveens wordt anders afgebroken
Offline Raze - 19/03/2010 13:27
Avatar van Raze PHP beginner dit is de fout die ik krijg:

Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout

ik heb alles al geprobeerd wat jullie zeiden maar niets helpt.

Kan ik dit eventueel oplossen door een ftp script te maken ipv via move_uploaded_file()?
Offline Wave6 - 19/03/2010 14:12
Avatar van Wave6 PHP beginner Als je Max Execution time op 0 zet dan is deze unlimited.
Dan zal je error weg zijn (als het goed is)
Offline Raze - 19/03/2010 14:30 (laatste wijziging 19/03/2010 18:43)
Avatar van Raze PHP beginner het werkt allemaal niet, ook niet die max_execition_time.

Ik heb contact opgenomen met de helpdesk, maar zij sturen als oplossing gewoon een .htaccess file door, wat ik al geprobeerd heb maar niet werkt.

Ik heb het nu wel geprobeerd met een java applet, dat werkt wel!!!!

Maar ken er iemand een java applet waarmee je per keer maar één bestand kan uploaden en liefst ook dat je dan gegevens via php kan opslaan in een database (waaronder de grootte van het bestand en de gebruikersid van diegene die het bestand uploade)?

EDIT: ik heb een java applet gevonden, alles werkt op m'n localhost (ook het uploaden van grote bestanden), maar op m'n server zelf krijg ik de volgende foutcode:

HTTP error occured. Server respons: 413-Request Too Long

Weet er soms iemand hoe ik dit kan oplossen?
Offline lemoinet - 19/03/2010 19:50
Avatar van lemoinet PHP gevorderde bepaalde hosts laten het aanpassen van dergelijke gegevens niet altijd toe.
je zal hier weinig aan kunnen doen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s