login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Plattegrond (bijna klaar) - index probleem

Offline micasa001 - 18/01/2010 10:51
Avatar van micasa001PHP interesse Momenteel ben ik al weer een tijdje bezig om een plattegrond functie voor mijn website in elkaar te knutselen maar nou blijf ik op 1 probleem steken.

Als ik de plattegrond laad middels de link
index.php?a=display/woningenmarkt&optie=plattegrond

dan krijg ik alles zonder problemen te zien. Maar klik ik nu vervolgens op de pijltjes buttons (left/right/top/down.png) dan wordt in de plattegrond de volledige layout (de complete index om het script plattegrond heen) nogmaals geladen

(kortom een index geladen in de index en hierin wordt vervolgens de plattegrond getoond)

Met andere woorden, hoe los ik dit op want ik kom er zelf niet meer uit.

Dit is het script waarin de map wordt geladen

http://www.plaatscode.be/138461/

Tevens is dit bestand vereist voor de locatie goed aan te tonen (denk zelf dat de fout in het eerste script zit maar hierbij toch)

http://www.plaatscode.be/138462/

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Alvast bedankt,

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 18/01/2010 11:04
Avatar van vinTage Nieuw lid Kan me niet voorstellen dat iemand dat script gaat/wil uitpluizen..
Gebruik gewoon googlemaps, die zijn handig/snel en makkelijk.
Offline micasa001 - 18/01/2010 11:30
Avatar van micasa001 PHP interesse Het probleem is dat dit geen google maps gebeuren is, maar een plattegrond voor mijn spelers (is een map voor een online game) om dingen op te kunnen bouwen.

Zelf denk ik dat het probleem niet zozeer gaat om het geheel uitpluizen van het script maar eerder de manier hoe ik het script oproep.

Vb. vanaf regel 260 denk ik dat ongeveer het probleem zit. In mijn oude source werkte alles zonder problemen en daar lade ik pagina dmv:

woningenmarkt&optie=plattegrond.

Maar nu ik alles aan het omzetten ben naar een andere wijze wordt dit index.php?a=display/woningenmarkt&optie=plattegrond. En doordat INDEX.PHP ervoor staat denk ik dat de index in de index wordt geladen. Maar ik weet dus niet hoe ik dit moet oplossen.
Offline ArieMedia - 18/01/2010 11:38
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
-> Zelf denk ik dat het probleem niet zozeer gaat om het geheel uitpluizen van het script maar eerder de manier hoe ik het script oproep.

Persoonlijk vind ik het erg lastig om te zien wat een script doet als er meer HTML in staat dan PHP-code.
Offline micasa001 - 18/01/2010 12:06
Avatar van micasa001 PHP interesse Oke, sorry voor dat. Ik heb een combinatie gemaakt van vele verschillende scripts en ben uiteindelijk tot dit gekomen (idd beperkte kennis van php)

maar zou iemand hier wellicht een oplossing voor weten?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s