login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Contact Formulier + CAPTCHA V2

Offline Sirax - 12/01/2010 19:54
Avatar van SiraxNieuw lid Ik heb daarnet deze contactformulier gedownload en geinstalleerd op een test-pagina:

Contactformulier

Ik was hem nu daarnet even aan het testen en als ik de velden invul en dan klik op Wis Velden dan krijg ik volgende melding:

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers.


Weet iemand wat dit wil zeggen of hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline nicoP - 17/10/2011 21:14 (laatste wijziging 17/10/2011 21:15)
Avatar van nicoP Lid Krijg na uitproberen van contact.php bovenaan het invulformulier de tekst:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/maaike/public_html/contact/contact.php:2) in /home/maaike/public_html/contact/contact.php on line 15

Het formulier werkt wel maar na verzenden het volgende te zien:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/maaike/public_html/contact/contact.php:2) in /home/maaike/public_html/contact/contact.php on line 207

Uw bericht is succesvol verzonden, er word zo snel mogelijk gereageerd.

Met vriendelijke groeten,
Koos Kooren


Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/maaike/public_html/contact/contact.php:2) in /home/maaike/public_html/contact/contact.php on line 222
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s