login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Pagina Switch() met .htacces (SEO URLs)

Offline MixT2311 - 08/01/2010 19:40
Avatar van MixT2311Lid Ik heb een probleempje met het volgende:

Al mijn links zijn nu nog niet 'SEO-klaar', dus ze maken nog geen gebruik van .htaccess en elke pagina opent in een div zodat niet de hele pagina ververst hoeft te worden. (Ik run nu alles via mijn localhost)

Zo opent index.php?p=register bij mij nu de registratie pagina in <div id=main>. Dus alle pagina's werken met de php-functie switch().

Nu wil ik alle links met behulp van .htaccess bewerken tot domein/register, dus zonder de ?p= toevoeging. Dat lukt wel, maar de link opent dan niet meer in <div=main>. Weet iemand hoe dit op te lossen?

Thanks!
Thom

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 08/01/2010 19:44
Avatar van vinTage Nieuw lid je werkt nu met een pagina systeem wat werkt via de url ?

Dan maakt het niks uit of je htaccess gebruikt, zolang er gewerkt wordt met variablen uit de url is je site SEO.
Offline Martijn - 08/01/2010 19:46
Avatar van Martijn Crew PHP dat is grotendeels waar, alleen is het beter als er staat /register en /home etc. Maar als er aparte titles boven staan, ziet google het als verschillende pagina's
Offline MixT2311 - 08/01/2010 19:49
Avatar van MixT2311 Lid Ok dan is mijn site wel SEO, maar mijn probleem is meer dat een link niet meer in een div opent als de link van de vorm domein/pagina_naam is. Hij opent nu in een heel venster waardoor de geopende pagina geen style heeft en alleen bijv. een registreer formulier laat zien.
Offline TotempaaltJ - 09/01/2010 16:00
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse We hebben daar wel wat voor nodig: De rewrite's in je .htaccess bijvoorbeeld 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s