login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Fatal error: session_start(): Failed to initialize storage module. in /home/webby/public_html/index php on line 2

Offline Hendry - 22/01/2005 07:06
Avatar van HendryHTML interesse ik kreeg vandaag deze foutmelding te zien:
Fatal error: session_start(): Failed to initialize storage module. in /home/webby/public_html/index.php on line 2
kan iemand mij misschien uitleggen hoe dit kan en waar dit aan ligt?

het begin van index.php:
  1. <?
  2. require("./includes/dbconf.php");
  3. ?>


wij runnen PHP Versie 4.3.4

Groetjes

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 22/01/2005 09:04
Avatar van Tuinstoel PHP expert Dat mag wel, of dan zou je <?php tag moeten gebruiken.
Ik denk dat je php geen sessies ondersteunt, controleer dit dan even met <? phpinfo(); ?> om te kijken of dat dan ook daadwerkelijk is.
Anders moet je eventueel upgraden naar versie 4.3.10, waarin sessie's het standaard moeten doen.
Offline Hendry - 22/01/2005 09:29
Avatar van Hendry HTML interesse sessies worden zeker ondersteund, dit probleem komt heel soms te voor schijn terwijl ik altijd sessies gebruik...

heel soms krijg ik deze error voor een paar min en dan is hij ineens helemaal weg... 
Offline Tuinstoel - 22/01/2005 09:43
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ik denk dat het dan toch een keertje tijd wordt om een nieuwere versie te downloaden, php 4.3.10 kun je dan het beste doen.
Offline Hendry - 22/01/2005 09:45
Avatar van Hendry HTML interesse ik zal dat maar eens moeten proberen inderdaad, ik hoop nog meer reacties op deze onderwerp te krijgen want het is en blijft een vaag probleem en ik zou weleens weten waaraan het ligt...


in iedergeval bedankt Tuinstoel!
Offline twopeak - 22/01/2005 10:24
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Talking out of the blue: de plaats waar de sessies opgeslagen worden zit vol of wordt op een andere manier gelockt (dus van elders beschreven)?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s