login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Gif animatie uploaden lukt niet

Offline Jeurdi - 05/11/2009 12:11
Avatar van JeurdiNieuw lid Goeden middag,

Ik heb een vraagje, bij het uploaden van een gif animatie ik heb een functie en die upload gewoon een .jpg, een .png en een .gif alleen eenmaal de gif geupload werkt de animatie niet meer..

Weten jullie of hier een bekende fout of iets inz it waardoor dit niet werkt? Mocht er geen bekend probleem zijn dan plaats ik de code wel, aangezien het eerst even een informatieve vraag is of het uberhoubt wel kan!

Alvast bedankt.

Groetjes Jeurdi

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 05/11/2009 12:14
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Je kan bestanden gewoon uploaden, dus ik denk dat het beter is om meteen je code te plaatsen :-).

Als je een afbeelding opnieuw neerzet met gd dan zal hij het eerste frame pakken.
Offline Jeurdi - 05/11/2009 12:35
Avatar van Jeurdi Nieuw lid Wat is GD precies?
Offline ArieMedia - 05/11/2009 13:07
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
PHP.net: gd
gd is een libary van PHP. Dit zorgt er voor dat jij leuke plaatjes kan maken met PHP.
Offline Jeurdi - 05/11/2009 13:23
Avatar van Jeurdi Nieuw lid Maar ik gebruik nu GD als in imagecreatetruecolor(Breedte, Hoogte);

Wat is het alternatief hier voor dan?

Thanks!
Offline ArieMedia - 05/11/2009 13:40
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Jeurdi schreef:
Maar ik gebruik nu GD als in imagecreatetruecolor(Breedte, Hoogte);

Wat is het alternatief hier voor dan?

Thanks!

voor zover ik weet kan je een animated gif niet in PHP omzetten naar een nieuwe animated gif. blijf lekker imagecreatetruecolor gebruiken, dat doe ik ook en werkt perfect voor normale afbeeldingen! Wil je toch een animated gif uploaden dan zal je deze apart moeten behandelen en niet omzetten.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s