login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Probleem met herladen van pagina (Opgelost)

Offline thomasje - 08/09/2009 17:07 (laatste wijziging 09/09/2009 13:45)
Avatar van thomasjeMySQL beginner Dag.

Ik heb een probleem met mijn webwinkel. Zodra je een product in de winkelwagen leg krijg je een pagina foutmelding 500.

Dit heb ik echter niet als ik hem op mijn eigen computer uitvoer.
Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?

Script: Uit veiligheids overwegingen verwijderd

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline TotempaaltJ - 08/09/2009 17:08
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Je hebt je plaatscode tag niet afgesloten ;)
Offline aapjuh - 08/09/2009 17:16
Avatar van aapjuh Lid $qSelect_producten = mysql_query("SELECT * FROM ".$Tabellen_producten." WHERE id='".$_GET["producti"]."' LIMIT 1");

Dat is al niet slim ivm SQL injection. mysql_real_escape_string() die $_GET eerst.

Als het lokaal wel lukt maar op je webserver niet, kan dat liggen aan <? ipv <?php of misschien support je server geen cookies. 500 kan eigenlijk alles zijn, omdat je dat krijgt wanneer de server geen andere error heeft die passend is.
Offline thomasje - 08/09/2009 18:28
Avatar van thomasje MySQL beginner Maar hoe zou ik het dan moeten doen?
Verder licht het ook niet aan de server daar hij op de server zelfde server staat met die testen. Ook werkt de andere code allemaal wel en alleen deze happert nu op de een of andere duistere wijzen.

Werkt hij overigens bij jullie wel of niet?
Offline Martijn - 08/09/2009 18:30
Avatar van Martijn Crew PHP je kunt toch wel debuggen? Je zorgt iets dat er neits word geladen (leeg bestand). Werkt het, dan zet je je head neer. Werkt dat zet je deels je body neer, netzolang tot t niet meer werkt, en dan ligt je fout daar ergens in
Offline thomasje - 08/09/2009 18:36
Avatar van thomasje MySQL beginner ja maar daar zit het hem nu juist in. Zodra ik klik op de button om de artikelen in de winkelwagen te leggen geeft hij die 500 foutmeld pagina. Maar als ik dan op refersen klik wordt hij weer direct weergegeven.
Offline Martijn - 08/09/2009 18:45
Avatar van Martijn Crew PHP dan zou het iets met sessies kunnen zijn ofzo. Je meot dus zoeken naar dingen die de eerste keer nog niet klaar zijn, en de 2e keer wel
Offline jaronneke - 09/09/2009 08:40
Avatar van jaronneke MySQL interesse Waarschijnlijk wordt de sessie te laat aangeroepen of opgeslagen , dat hij na de refresh hem al in zijn geheugen heeft staan.

Beveilig je $_GET's zoals gezegd ;)
Offline ArieMedia - 09/09/2009 08:48
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Even een vraagje tussendoor..

Je wil toch niet dit script gaan gebruiken voor een echte webwinkel die in gebruik genomen gaat worden?

Zo ja, je website zal het niet lang volhouden als er een kwaadwillig iemand langskomt, het barst van de injectie mogelijkheden en fouten
Offline thomasje - 09/09/2009 13:23
Avatar van thomasje MySQL beginner Maar hoe moet ik wat dan beveiligen?
Offline ArieMedia - 09/09/2009 13:27 (laatste wijziging 09/09/2009 13:27)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
thomasje schreef:
Maar hoe moet ik wat dan beveiligen?

SQL (ArieMedia.nl)
SQL (Wiki PHPFreakz)
Offline thomasje - 09/09/2009 13:45
Avatar van thomasje MySQL beginner Ja heel hartelijk bedankt. Hier kom ik echt verder mee!

Kzal snel al mijn code eens nalopen, nooit aan gedacht dat je zo eenvoudig dingen kon manipuleren.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s