login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

tekst/video systeem

Offline webmax - 23/08/2009 22:26
Avatar van webmaxNieuw lid ik zoek een systeem met of zonder mysql waarbij ik youtube filmpjes kan toevoegen met een download link..

ik heb het nu op deze manier (zie site) klikk!

ik voeg ze nu toe gewoon via nvu maar ik denk dat het makkelijker kan..


wie weet iets 

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline NTS64 - 23/08/2009 22:50
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Wat jij wil is een script op maat. Dit forum is bedoeld om mensen die zelf aan het coden gaan te helpen bij problemen. Niet zomaar voor iedereen gratis scripts te fabriceren. Heb je sites zoals HotScripts al eens geprobeerd?
Mocht je dan nog niets vinden kan je bij samenwerken een item aanmaken. Of je kan natuurlijk zelf ook eens iets in mekaar proberen te knutselen. Wat jij wil realiseren kan slechts met basiskennis worden gedaan.
Offline Koen - 23/08/2009 22:53
Avatar van Koen PHP expert
Woedi schreef:
Wat jij wil is een script op maat. Dit forum is bedoeld om mensen die zelf aan het coden gaan te helpen bij problemen. Niet zomaar voor iedereen gratis scripts te fabriceren. Heb je sites zoals HotScripts al eens geprobeerd?
Mocht je dan nog niets vinden kan je bij samenwerken een item aanmaken. Of je kan natuurlijk zelf ook eens iets in mekaar proberen te knutselen. Wat jij wil realiseren kan slechts met basiskennis worden gedaan.


Amen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s